Avatar billede kexe Nybegynder
30. marts 2004 - 17:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

installation: der er fejl i linje 1768

Jeg har to computere der i lang tid har brugt win98 SE som OS. Forleden fik jeg så windows XP pro. Den første computer opgraderede jeg til winXP pro uden problemer, men den anden computer gør vrøvl.
Jeg opgradere og gennemgår
- indsamler oplysinger
- dynamisk opdatering
- forbereder installation
i løbet af det næste punkt skal computeren så genstarte.

Når den så genstartes og er nået til at forsætte installationen, kommer følgende besked:
____________________

Fejl (0) opstået i
linje 1768 i d:\nt\base\boot\setup\arcdisp.c.
Tryk på en tast for at forsætte
____________________

Jeg trykker så på en tast, hvorefter computeren genstarter og gør det samme igen.

hvad kan jeg gøre ved det?

Kexe
Avatar billede mads.peder Nybegynder
30. marts 2004 - 17:42 #1
Prøv eventuel at boote op fra din XP cd-rom, og derefter installer igen
Avatar billede s_f Nybegynder
30. marts 2004 - 17:57 #2
måske sætte cd-rom drever til first boot i bios, så skulle der ikke vlre nogen probelmmer.
Avatar billede mads.peder Nybegynder
30. marts 2004 - 18:09 #3
s_f<<<
Hmm, meget lig det jeg sagde ??
Avatar billede s_f Nybegynder
30. marts 2004 - 18:17 #4
Jo, men du sagde ikke at han skulle sætte cd-rom drever til first boot..
Avatar billede mads.peder Nybegynder
30. marts 2004 - 18:45 #5
Nå, nej. Men de fleste brugere herinde kan godt finde ud af dette, og hvis han ikke kunne skulle han da bare have spurgt mig :-)
Men nok om det ;-)
Avatar billede kexe Nybegynder
30. marts 2004 - 19:19 #6
jeg satte min RAM over i et andet slot (et tip jeg læste på en fransk side) og har nu installeret windows XP pro.
Men jeg har nu et andet problem....når jeg trykke højre musseknap på skrivebordet og vælger egenskaber..sker der intet. (kan ikke vælge egenskaber på nogen ting overhovedet) om min proceslinje ligner stadig den fra 98
Avatar billede kexe Nybegynder
31. marts 2004 - 13:38 #7
skulle bare opdatere drivere til alt mit hardware
Avatar billede mads.peder Nybegynder
31. marts 2004 - 16:43 #8
Hehe, okay. Godt nok du fik det løst :-)