Avatar billede daiz Nybegynder
29. marts 2004 - 23:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

lille spørgsmål om css og select elementet

Jeg har en htmlside med et select element og dette vil jeg gerne have ændre skyggen på. Jeg har ikke noget problem med at gøre det på tekstfieldsne og knapperne, men min select satan vil den ikke på.

Kan man ?
Hvis, så hvordan ?
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2004 - 23:54 #1
Skygge?

Det er meget begrænset hvad du kan ændre i en selectbox, du kan ændre baggrundsfarve og tekstfarve/font.
Avatar billede daiz Nybegynder
29. marts 2004 - 23:56 #2
skyggen eller rammen om man vil
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2004 - 23:58 #3
Den kan du desværre ikke ændre.
Avatar billede daiz Nybegynder
30. marts 2004 - 00:09 #4
ØV, så skal du bare svare så er der points
Avatar billede olebole Juniormester
30. marts 2004 - 00:18 #5
<ole>

Jeg ved, der er en DreamWeaver-extension (og en stand-alone applikation for kodere uden DW) på vej, med hvilken du kan style checkbox's, radiobuttons og selects, som du vil. Det varer nok 14 dage - 3 uger endnu.
Følg med her på sitet, så vil du uden tvivl opdage, når den bliver released ... det er et evigt tilbagevendende spørgsmål  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede daiz Nybegynder
30. marts 2004 - 00:20 #6
ok, det var da noget, men siden skal være klar inden og det ser ikke godt ud i designet så jeg bruger bare radiokanpper i stedet.

Men tak for tippet
Avatar billede olebole Juniormester
30. marts 2004 - 00:21 #7
... anytime  ;o)
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2004 - 08:44 #8
Jamen så svarer jeg, og håber på at olebole har ret i sine spådomme :D
Avatar billede olebole Juniormester
30. marts 2004 - 14:10 #9
Det gør jeg ... men mindre nogen amputerer mine hænder i mellemtiden  ;oD