Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2004 - 13:45 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Spam program

Nogle der kender et alternativ til spamfighter.com der virker i Outlook?

Programmet skal filtrerer spam fra (kan selvfølgelig ikke sortere alt fra).
Avatar billede hsm Nybegynder
28. marts 2004 - 13:54 #1
Hvis du anvender Outlook 2003 er den indbyggede spam funktion faktisk ret god. Den skal blot sættes til næst højeste niveau.
Avatar billede chalde Seniormester
28. marts 2004 - 13:56 #2
Avatar billede dover Nybegynder
28. marts 2004 - 13:58 #3
Har testet en del programmer,saproxy er klart det bedste jeg er stødt på.

http://www.spychecker.com/program/saproxy.html

det er en proxy server der ligger sig mellem din mail klient og din mail server.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2004 - 14:22 #4
hsm> how to?

Tjekker lige de andre...
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. marts 2004 - 14:24 #5
Jeg bruger http://www.Spamihilator.com ikke alene er det gratis, men det er også uhyre effektivt. Man træner det selv! og mails fra folk man har i sin venne liste kommer igennem lige meget hvor mange spam ord de skriver.

Desuden kan man installere en række plugins, og endda selv lave plugins.
Mulighederne er mange, blandt andet:
- 0190 filteret der fjerne mails der indeholder 0190 telefon numre.
- Alfabetsuppe, der fjerne mails med underlige bogstavkæder.
- Bad tag, der fjerne mails med "dårlige" HTML tags.
- Empty mails, der fjerner mails uden indhold.

Desuden finds der en add on, der integrere den i Outlook.

De lover 98% spam bliver fjernet, det passer meget godt med det jeg har oplevet!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
28. marts 2004 - 14:27 #6
Glemte at skrive at Spamihilator, giver dig muligheden for at "redde" mails, den har fjernet. Men kan selv gå i skraldespanden og sortere disse mails fra.

Desuden kan kan sagtens blokkere alle mails fra foreksempel hotmail.com og samtidig modtage mails fra hotmail adresser, der er på ens venneliste.

Vennelisten kan importeres fra ens eksisterende adresse kartotek......
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2004 - 18:34 #7
james_t_dk

Installere du den 1 gang pr. e-mail adresse?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. april 2004 - 11:25 #8
Nej en gang for alle E-mail konti.

Opretter du en ny e-mail konto, køre du bare installations programmet igen, så er den nye e-mail med.