Avatar billede haabert Nybegynder
27. marts 2004 - 13:23 Der er 18 kommentarer

Media Player fungerer ikke!!

Jeg har lige anskaffet mig en ny bærbar PC med alt software forudinstalleret, og så er det ekstra fustrerende, at en så umiddelbar simpel ting som Media Player ikke fungerer, når jeg prøver at afspille noget fra fx internettet.

Jeg har prøvet at afspille "Drengene fra Angora" fra DR's hjemmeside, og jeg får da en fejlmeddelelse, som lyder:

You've encountered error message C00D10B3 while using Windows Media Player.

Fejlen kan ifl. Microsoft være følgende:

This error message usually indicates the link from an item in Media Library to its associated digital media file is broken. Links can be broken for one of the following reasons:

A link to a temporary file from the Internet cache (a file from the Temporary Internet Files folder, for example) was added to Media Library and that file was later deleted.
A link to a digital media file was added to Media Library and the file was later deleted.

Bagefter foreslår Microsoft så, at man finder den fil, som skulle være blevet slettet, og gendanner denne, men det er jo ikke nemt, hvis man ikke aner en døjt om, hvor den kan være.

Helt ærligt, er der ikke nogen her, som kan hjælpe mig, for jeg giver ikke meget for Microsofts support. Jeg har før haft held med at få løst nogle problemer her, så hvorfor ikke denne gang??
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. marts 2004 - 13:32 #1
Avatar billede pureshit Nybegynder
27. marts 2004 - 15:15 #2
Jeg har selv hentet alle Angora klippene og ved at de virker, så det kan ikke være det der er galt, selvom dinb Media Player siger det. Jeg vil foreslå at du istedet henter den nyeste Media Player her: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/player.aspx
Jeg har selv hentet og installeret den så sent som igår, og er herefter sluppet af med lignende problemer som jeg selv døjede med :)
Avatar billede haabert Nybegynder
27. marts 2004 - 17:31 #3
Det hjælper ikke at opdatere.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. marts 2004 - 17:34 #4
Måske er det en eller anden CODEX 'ting' som ikke virker som den skal ?
Dvs. du HAR gennemført
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/player.aspx

Send lige en komplet link til de LINK's som du ikke kan afspille.
Avatar billede haabert Nybegynder
27. marts 2004 - 17:56 #5
Her er et link til DR's "Drengene fra Angora":

http://www.dr.dk/skum/angora/?spots=true

Jeg har hentet og installeret Media Player 9series!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. marts 2004 - 18:12 #6
Hvad med andre MEDIE *.asx filer - fra nettet - et "tilfældigt" eksempel:
http://www.goodcharlotterocks.com/video/theanthemvid_100.asx
Avatar billede haabert Nybegynder
27. marts 2004 - 18:14 #7
Media Player cannot play this file... osv.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. marts 2004 - 18:20 #8
Under http://www.kbm.frac.dk et et [TV-avisen] billed - prøv den.
Eller direkte via
http://home20.inet.tele.dk/majsmarken/kbm/video/tv-avisen_3mb.wmv
Avatar billede haabert Nybegynder
27. marts 2004 - 18:24 #9
Det er desværre det samme som altid.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. marts 2004 - 19:01 #10
Kan din Windows Medieplayer i det hele taget afspille noget som helst - med billeder på ?
Avatar billede haabert Nybegynder
27. marts 2004 - 19:03 #11
Det tror jeg ikke. Jeg har afinstalleret og geninstalleret, men det kom jeg heller ikke længere med.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
27. marts 2004 - 19:05 #12
Hmmm...
Under [WindowsUpdate] findes en Codes pakke...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. april 2004 - 17:19 #13
Hmmm. Hvad er der blevet ud af denne sag ???
Avatar billede haabert Nybegynder
05. april 2004 - 17:29 #14
Jeg fik en kammerat over, som gjorde et eller andet og så virkede det... Men tak for hjælpen.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
05. april 2004 - 17:38 #15
"et eller andet og så virkede det" - ja - den løsning kender jeg også...

Virker så http://www.kbm.frac.dk et et [TV-avisen] billed - prøv den.
Eller direkte via
http://home20.inet.tele.dk/majsmarken/kbm/video/tv-avisen_3mb.wmv
også ???
Avatar billede pureshit Nybegynder
19. august 2004 - 23:47 #16
Husk at lukke spørgsmålet
Avatar billede martin_moth Mester
16. juni 2005 - 14:38 #17
Det er vist lukketid nu :o)
Avatar billede pureshit Nybegynder
04. september 2007 - 21:55 #18
Eller hvad med nu??