Avatar billede raven_dk Nybegynder
26. marts 2004 - 21:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

servicepack1 installation

Hejsa har lige opgraderet min pc og geninstalleret winxp home på min nye sata HD,nu skal jeg så have installeret servicepack1 for at få usb2.0 til at virke,men når jeg starter installationen via windows update siger den jeg skal genstarte pcen for at afslutte installationen,det gør jeg så og når den kommer ind i winxp er der ikke sket noget aka ingen servicepack installeret....hvad går der lige galt?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. marts 2004 - 21:06 #1
Prøv at genstarte 2 gange, inden du starter installation igen..
Avatar billede raven_dk Nybegynder
26. marts 2004 - 21:17 #2
det hjalp ikke noget er der et sted jeg kan hente servicepacken andet end fra microsoft winupdate? har fundet nogen udenlandske servere men det tar en krig at downloade fra dem :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. marts 2004 - 21:19 #3
Hent den her: http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Hent også denne hotfix:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=D531BF00-D7BE-48E3-ABCC-961602BD72C2&displaylang=da

-- Hvis du har problemer med crash/afbrydelser/ikke nok tid, kan du downloade GetRight:
http://www.getright.com/get.html

Med GetRight kan du forsætte din download, selvom computeren crasher. Eller hvis du vil stoppe den, og fortsætte senere.

-- Hvis du har en brænder, brænd Service Pack over på en CD. Hvis du senere hen formaterer harddisken, kan du installere Service Pack inden du kobler nettet til, hvilket man altid bør gøre.
Avatar billede haverslev Novice
26. marts 2004 - 21:20 #4
Det er ikke en piratkopi vel ?, for den downloader godt nok SP1, men bliver ikke installeret - SP1 checker nemlig cd-nøglerne og afbryder install. ved genstart
Avatar billede raven_dk Nybegynder
26. marts 2004 - 21:22 #5
cool tak
Avatar billede raven_dk Nybegynder
26. marts 2004 - 21:22 #6
nej det er en original :)
Avatar billede raven_dk Nybegynder
26. marts 2004 - 21:25 #7
læg et svar surfer
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. marts 2004 - 21:27 #8
Et svar er lagt :-)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. marts 2004 - 21:38 #9
Takker for points :-)