Avatar billede procsus Nybegynder
26. marts 2004 - 18:32 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Problem med CD-RW

Jeg havde brændt noget på min CD-RW, og nu vil jeg gerne brænde på den igen.
Jeg sætter den til at brænde, og så siger programmet (NERO), at der allerede er data på CD'en (som forventet). Så siger jeg "JA TAK" til at slette CD'en indhold, og så påbegyndes brændingen. Så sagde NERO at der var en fejl.
Nå dada tænker jeg så, og vil prøve "manuelt" at slette indholdet via NERO. Så siger NERO at det ikke er nogen CD-RW jeg har.
Dvs. at jeg ikke kan slette indholdet via NERO, så jeg tænkte om I kendte til programmer, som kan få vækket en CD-RW til live?
Avatar billede summer Mester
26. marts 2004 - 18:46 #1
Er det ver. 6 du har
Avatar billede procsus Nybegynder
26. marts 2004 - 18:52 #2
6.3.0.2
Avatar billede procsus Nybegynder
26. marts 2004 - 18:53 #3
Det skal så også siges at jeg har prøvet med Veritas - samme resultat.
Avatar billede summer Mester
26. marts 2004 - 19:00 #4
Samme som min. Jeg havde samme problem og installerede Nero oven i den eksisterende og så virkede det igen. Der må være røget nogle filer i en eller anden oprydning.
Avatar billede procsus Nybegynder
26. marts 2004 - 19:05 #5
Det tror jeg ikke, da jeg bagefter har kunnet delete en CD-RW og brænde igen med Nero.
Avatar billede summer Mester
26. marts 2004 - 19:15 #6
Efter samme problem i 6.3.0.2 som dig, virkede begge dele efter install. Noget helt andet, det er efter sigende ikke godt med to brænderprg. installeret. Jeg ville fjerne det ene helt - i dette tilfælde Veritas.
Det er da et forsøg værd, hvis ikke andre har en løsning.
Avatar billede procsus Nybegynder
26. marts 2004 - 19:34 #7
Det er da et forsøg værd. Btw. Veritas er ikke installeret på samme computer. ^^
Avatar billede procsus Nybegynder
18. august 2010 - 12:53 #8
gammelt - lukket.
Avatar billede procsus Nybegynder
18. august 2010 - 12:53 #9
gammelt - lukket.