Avatar billede mynster Nybegynder
26. marts 2004 - 14:29 Der er 7 kommentarer

game voice problem: alt lyd går videre til den jeg snakker med

jeg har et microsoft sidewinder game voice hvilket flere af mine venner har... mit problem er at når jeg snakker med en ven så kan han høre hvad der sker på min pc feks: musik, hvad jeg laver i et spil osv.. normalt skal han kun kunne høre min stemme og ikke alt det andet som sker omkring mig...jeg har et gigabyte ga-8knxp bundkort med indbygget 6,1 lyd..

hvis vi feks spiller et spil er det ikke fedt at han kan høre hvor eller hvordan jeg bevæger mig...hjælp!!!!

har prøvet de fleste windows lyd indstilninger og også alle dem der følger med lydkortet.... tough luck
Avatar billede kuklinski Nybegynder
26. marts 2004 - 15:35 #1
Det ville nok være en idee.. at bruge hovedtelefoner og at aktivere Voice ved at trykke på en taste..

:0D
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
26. marts 2004 - 15:39 #2
Og sørge for at det er MIC der recordes fra:

http://www.skarven.dk/mic.jpg
Avatar billede mynster Nybegynder
26. marts 2004 - 16:28 #3
ja det er selvfølgelig gjort, sidder selvfølgelig med headset på og mine pc højtalere er slukket :)
intet hjælper
Avatar billede mynster Nybegynder
26. marts 2004 - 16:34 #4
jeg har følgende 3 menuer + et hav af små funktioner..

sound playback

sound recording

midi music playback...

hvordan skal de stå???  når jeg spiller counter strike kan min ven høre det samme som jeg kan i mit headset...dvs spillyd und alles samtidig med at han kan høre sin egen bevægelse synd for ham ikke ?
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
27. marts 2004 - 11:06 #5
Har du prøvet at sætte det som på det billede jeg linkede til?
Avatar billede mynster Nybegynder
27. marts 2004 - 11:12 #6
ja det hjalp ikke
Avatar billede rocky Nybegynder
17. juni 2004 - 08:52 #7
havde samme problem, men det hjalp at gå ind i record indstillingerne og kun sætte mic til.. Det virkede dog ikke første gang jeg prøvede, men anden gang