Avatar billede whpsnp Nybegynder
25. marts 2004 - 22:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Internet i andelsforening

Jeg har sammen med en anden fra min andelsforening paataget mig at indhente tilbud paa, hvordan man kan faa installeret internet i vores forening. Det maa meget gerne vaere en samlet pakke, hvori der baade indgaar internet, telefoni og kabel tv. Det er naturligvis en model, som kun koster et beskedent beloeb hver maaned, vi er ude efter.
Her er det saa, at jeg vil saette pris paa alle links eller personlige kendskaber/erfaringer, der vil goere det nemmere at sammenligne diverse priser paa installationen og hvad det koster pr. lejlighed derefter.
Vi er 30 lejligheder i vores forening. Paa forhaand tak 8-)
Avatar billede ird Praktikant
25. marts 2004 - 22:09 #1
Skiftende blæserhastighed, Automatisk temperaturkontrol
Avatar billede ird Praktikant
25. marts 2004 - 22:09 #2
*GH* sorry wrong paste :))

http://www.teleprisguide.dk/
Avatar billede kornfreak Nybegynder
25. marts 2004 - 22:12 #3
www.com-x.dk får vi i vores nu her.
Avatar billede whpsnp Nybegynder
26. marts 2004 - 07:37 #4
ird>>> LOL
Avatar billede whpsnp Nybegynder
26. marts 2004 - 15:39 #5
ird>>> Dit link duer ikke rigtig til at beregne prisen for 30 lejligheder sammen, da det kun er eksisterende tilbud for private kunder man søger...
Avatar billede whpsnp Nybegynder
29. marts 2004 - 12:18 #6
kornfreak>>> Smid et svar...
Avatar billede kornfreak Nybegynder
29. marts 2004 - 12:58 #7
Kun hvis du ku bruge det .. =)
Avatar billede whpsnp Nybegynder
29. marts 2004 - 15:36 #8
De ringede til mig i dag og vil sende et tilbud, så det var absolut brugbart. Men hvis du kender andre firmaer med et udbud, der svarer til det de har på Com-x er du velkommen til at linke :)