Avatar billede sorina Nybegynder
25. marts 2004 - 08:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

TV tilslutning til PC

Jeg har 1 PC med TV in/out og jeg vil gerne se mine AVI filer på TV'et - hvordan skal jeg tilslutte ,hvilke kabler skal bruges og findes der et program til opsætning.
Avatar billede cerb Nybegynder
25. marts 2004 - 09:06 #1
egenligt ganske simpelt, du skal have et kabel fra din tv out og til dit fjernsyn, du kan koble sammen på mange måder men de fleste bruger et scartstik.
Til at få billedet over på dit tv vil jeg anbefale programmet tv tool, det er så nemt at bruge.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2004 - 09:39 #2
Køb dette kit:
http://www.av-supply.dk/index.php?index=17&show=11&partid=6&menuid=1

Så skulle du være dækket godt ind.

Ja, TVtool er et genialt program til opsætning af din TV-out. Men desværre virker det kun hvis du har et Gforce grafikkort. Så har du f.eks. et ATI kort i din PC, kan det ikke bruges.
Du kan hente en trial af TVtool her: http://tvtool.info/index_e.htm

Men bare rolig - du kan sagtens få dit TV out til at virke uden TV-tool.

Opsætningen klares i "egenskaber for din skærme".
Højreklik på dit skrivebord, og vælg: Properties -> Settings -> Advanced.