Avatar billede creationzone Nybegynder
24. marts 2004 - 23:53 Der er 5 kommentarer

Vandmærke i PDFLib

Hej Eksperter

Jeg er ved at lave et script der generere et pdf-dokument, men nu er det sådan at jeg ikke har arbejdet med PDFLib før, det kom derfor bag på mig at den placere et stort vandmærke over hele siden hvor der står www.pdflib.com.
Dokumenterne er mere eller mindre ubrugelige når dette vandmærke er der, så er der nogle der ved hvordan jeg kan få det væk. Jeg ved ikke hvilken version af PDFLib jeg har, men er vandmærket der også i Lite versionen?

Håber der er nogle der kan hjælpe!
Mobster
Avatar billede dmcn Praktikant
25. marts 2004 - 01:21 #1
http://www.sitepoint.com/forums/showthread.php?t=73144&cookie_test=1
Du skal købe licens til softwaren for at kunne fjerne vandmærket.
Avatar billede dmcn Praktikant
25. marts 2004 - 01:26 #2
Avatar billede jara06 Nybegynder
25. marts 2004 - 01:28 #3
der er ikke vandmærke her ... køre på min workstation (som snart slukker ;) ..

http://krudtuglen.krudtting.dk/pdf/

apache 2.0.48
php 4.3.4
Winxp Pro da

<snippet fra phpinfo()
    pdf
    PDF Support     enabled
    PDFlib GmbH Version     4.0.2
    Revision     $Revision: 1.112.2.7 $
</snippet>
Avatar billede pbudk Nybegynder
25. marts 2004 - 21:15 #4
Jeg er gået over til at bruge dette class library i stedet for pdflib, tag et kig på det, det koster ikke noget at bruge og stiller ikke krav til php installationen.

http://www.fpdf.org/
Avatar billede creationzone Nybegynder
25. marts 2004 - 23:23 #5
Jo tak, fpdf er helt perfekt, mange tak!