Avatar billede squaq Nybegynder
23. marts 2004 - 18:31 Der er 6 kommentarer

CONFIGM: Windows protection error

Jeg får denne fejl når jeg starter op:

While initializing device CONFIGM: Windows protection error. You need to restart your computer.

Der er ikke noget problem med at starte op i "safe mode".
Jeg fandt tråden http://www.eksperten.dk/spm/430544, der svarer til mit problem.
Jeg kan bare ikke finde filen "configmg.vxd" i I:\win98\win98_45.cab
Jeg kører Win98 SE.
Jeg er ganske fortabt her - hjælp behøves - På forhånd tak
Avatar billede halifax Nybegynder
23. marts 2004 - 18:44 #1
Du skal jo skifte bogstav I ud med bogstav som dit CD-Rom drev har når du skal finde filen i 45.cab og du har 98SE cd i drevet.
Avatar billede squaq Nybegynder
23. marts 2004 - 19:00 #2
Ja, det er jeg klar over, men når jeg uppakker wion98_45.cab findes der ingen configmg.vxd fil.

Jeg har forsøgt mig med http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;q187612 men det løser ikke problemet
Avatar billede bartfreak Nybegynder
23. marts 2004 - 20:38 #3
Avatar billede cp1 Nybegynder
24. marts 2004 - 02:12 #4
hvis ikke du har en cab-fil-søger, ka du evt hente en her for at se om den sq være i en anden cab fil, i win 98 er den i cab 47 , bare en ide ;)
"Power Search" freeware ;)
http://www.geocities.com/ck_senthilkumar/
Avatar billede squaq Nybegynder
26. marts 2004 - 20:57 #5
Tak for forslagene - jeg endte med at geninstallere.
Avatar billede halifax Nybegynder
26. marts 2004 - 23:58 #6
Spørgsmålet bedes lukket. Gøres ved at markere navn som har svaret og klikke på akcepter.