Avatar billede pelyja Nybegynder
23. marts 2004 - 13:04 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Quicktime skal ikke starter af sig selv

Hej

Jeg har problemer med Quicktime, der meget gerne vil starte, når jeg starter op min pc?
Har været i regedit:
My Computer\HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

for at sætte et semikolon foran "C:\Program Files\QuickTime\qttask.exe" -atboottime,

Det virker i en periode, men quicktime formår alligevel at fjerner det semikolon og begynder igen at starte op, når jeg starter computeren?

What to do???
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. marts 2004 - 13:10 #1
Slet den
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. marts 2004 - 13:12 #2
Du kan Fjerne vingen til venstre for programmet, hvis du ønsker det:
Start
Kør
Skriv: msconfig
Ok
Fanebladet start
Avatar billede pelyja Nybegynder
23. marts 2004 - 13:18 #3
Hvad er det for en vinge til venstre for programmet?
Min pc kan ikke finde msconfig??
Jeg har slettet quicktime i regedit CurrentVersion\Run
Måske det hjælper :)
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
23. marts 2004 - 13:47 #4
som andersenph siger: slet filen qttask.exe
det har jeg selv gjort, netop fordi, som du er inde på, så genoprettes opsætningen i registreringsdatabasen, selvom man ændrer eller sletter den.

sletning af filen har absolut ingen indflydelse på brugen og funktionen af quicktime.
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. marts 2004 - 13:49 #5
Vi sletter den rask væk med hijackthis, så du kan også gøre det manuelt
Avatar billede pelyja Nybegynder
23. marts 2004 - 14:00 #6
Jamen det lyder som en god idé. Jeg vil gerne dele pointene mellem Jer.
Jeg fandt desuden dette link:

http://www.annoyances.org/exec/forum/win2000/t1042641285

Grumt og stygt, når programmer, gør ting, man ikke har bedt dem om :)
Har valgt at omdøbe den til qttaskANNOYANCE.exe ...
Avatar billede pelyja Nybegynder
23. marts 2004 - 14:01 #7
Mange tak for hjælpen ...
Avatar billede andersenph Nybegynder
23. marts 2004 - 14:02 #8
Takker for point :O)