Avatar billede mc_anker Nybegynder
21. marts 2004 - 17:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Oversæt til Engelsk

Rod overalt, og i forældrenes soveværelse havde de taget det vigtigste: Alle moderens smykker og det gamle sølvtøj, som de aldrig brugte, men gemte sammen med de øvrige værdigenstande i det hemmelige rum i væggen.
Familien Petersen har aldrig haft indbrud før, og de var meget chokerede, da jeg talte med dem. ”Jeg kan ikke lide at tænke på, at fremmede har rodet alle vores ting igennem”, siger fru Petersen.
Avatar billede mc_anker Nybegynder
21. marts 2004 - 17:33 #1
hehe...
Avatar billede hashkagen Nybegynder
21. marts 2004 - 18:20 #2
ehhh MIC???????????