Avatar billede sweet_heart Nybegynder
19. marts 2004 - 15:23 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

flash problemer

hej

jeg har et problem med at ku se flash, så som banner og alt sådan noget, når jeg sufer rundt på nettet..jeg bruger Flash_MX_2004 og jeg har os java... jeg aner ikke hvad der er galt...jeg har været inde under internetinstillinger og tilladt både java og flash, men det virker ikke....hvad skal jeg gøre ved det?...
håber at nogen kan hjælpe....ss...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
19. marts 2004 - 15:25 #1
du kan teste det her>>  www.znn.dk
Avatar billede sweet_heart Nybegynder
19. marts 2004 - 19:11 #2
bartfreak ja jeg har prøvet og har oz installeret jave...men nu får jeg at vide at: the java runtime environment cannot be loaded from <\bin\hotspot\jvm.dll>.....aner ikke hvad det betyder men min ie laver en ulovlig handling og lukker ned når den kommer frem...ss...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
26. marts 2004 - 06:10 #3
har du opdateret hos ms..??
Avatar billede sweet_heart Nybegynder
26. marts 2004 - 06:46 #4
ja det har jeg prøver og min java virker fint nu....men når jeg sufer på nettet får jeg tit at vide at min flash ik er installeret selv om den er og at jeg har sat det til i instillinger...og det er det nyeste jeg har....ss...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
26. marts 2004 - 06:52 #5
prøv at ændre på sikkerhed.. i indstillinger..?
Avatar billede sweet_heart Nybegynder
26. marts 2004 - 07:07 #6
det har jeg oz prøvet men jeg ka stadigt ik se mange af de flash, så som bannere m.m... der kommer kun en blank skærm med en lille firkant øverst i venstre hjørne, med trekanter og firkanter inden i.... hva betyder det så....
Avatar billede bartfreak Nybegynder
26. marts 2004 - 10:51 #7
har du checket i indstillinger/avanceret...vis billeder..?
Avatar billede sweet_heart Nybegynder
26. marts 2004 - 11:33 #8
ja det har jeg oz....og det står på aktiveret....og min java er oz aktiveret....så hva pokker er der så galt....der er nok ik andet for end at lave en format c....det hele virkede fint inden jeg havde virus på min pc og der efter har det været problemer med min flash....ss..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
26. marts 2004 - 11:34 #9
har du prøvet at installere det igen..?
lidt nemmere end at formatere..O)
Avatar billede sweet_heart Nybegynder
26. marts 2004 - 11:59 #10
ja det har jeg....og mit java virker....min flash virker til dels....men kun på nogle ting....ss....
Avatar billede sweet_heart Nybegynder
30. marts 2004 - 12:02 #11
nu virker det ik igen...jeg ka installere det og der virker li indtil jeg genstarter...jeg har macromedia flash mx 2004 installeret men det virker ik...har stadigt problemer...jeg ka ik gå ind på macromedias side og hente flashplayren ned....og der er ik andet end bøvl med det...ss..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
30. marts 2004 - 12:05 #12
check for virus m.m..?
Avatar billede sweet_heart Nybegynder
30. marts 2004 - 12:07 #13
det har jeg gjordt og jeg har oz fjernet dem jeg havde...men der først efter jeg fjernede dem jeg har haft problemer med min flash, med at jeg ikke ka se noget der er flash i....ss...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
30. marts 2004 - 12:18 #14
http://www.javadoc.dk/

måske det her kan hjælpe..?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. april 2004 - 11:07 #15
hvordan går det..?
Avatar billede sweet_heart Nybegynder
09. april 2004 - 11:40 #16
nu går det fint med det....jeg fandt ud af hva der var galt....min harddisk gik i stykker så var tvunget til at få en ny....men nu kører min java helt perfekt igen....ss...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. april 2004 - 11:44 #17
så luk spm.let..O)
Avatar billede bartfreak Nybegynder
09. april 2004 - 11:45 #18
?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. april 2004 - 16:18 #19
vær sød at lukke ved at acceptere..O)
Avatar billede sweet_heart Nybegynder
10. april 2004 - 16:26 #20
jeg prøver alt hva jeg ka men jeg ka ik få lov til at lukke den....ss..
Avatar billede bartfreak Nybegynder
10. april 2004 - 16:29 #21
marker et navn og accepter..hvis du ikk synes du fik den hjælp du skulle bruge, så lig selv et svar, marker navnet, og tryk accepter-..O)
Avatar billede sweet_heart Nybegynder
10. april 2004 - 17:47 #22
takker