Avatar billede magnuskoch Nybegynder
18. marts 2004 - 23:23 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvordan ændres sprog?

Hejsa,
jeg ville gerne have mit office til at køre fuldstændigt i engelsk. Dvs. så alle menuknapper, funktioner etc. er på engelsk.
Er dette muligt og hvordan?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
18. marts 2004 - 23:25 #1
Det er desværre ikke muligt at ændre. Det kræver at du køber hele office pakken i engelsk udgave.
Avatar billede lupj Nybegynder
19. marts 2004 - 05:46 #2
Du kan også nøjes med at købe "Proofing tools" til Word. Sprogmodulerne ligger i "Proofing tools".

Lupj
Avatar billede magnuskoch Nybegynder
19. marts 2004 - 08:15 #3
Har i et link til proofing tools, hvordan virker det og er det kan word man kan ændre sprog i?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
19. marts 2004 - 08:46 #4
lupj >> Jeg har søgt lidt rundt på nettet, og synes umiddelbart kun det ser ud som om den kan ændre noget grammatisk i stavekontrol etc., og ikke sproget på programmet. Er du sikker på at det kan bruges?
Avatar billede hcma Novice
19. marts 2004 - 10:21 #5
Proofing Tools er er værktøj til stave- og grammatikkontrol på mange sprog. Knapmenuer, funktioner o.s.v. ændres IKKE.
Hvis man vil have mulighed for frit at kunne ændre sproget i menuer m.m. skal man have fat i en Office Multi-lingual udgave (flersprogsudgave) og den er absolut ikke gratis.
Avatar billede jkrons Professor
19. marts 2004 - 16:45 #6
catbody-> Og så vidt jeg husker kan den faktisk slet ikke købes i forbindelse med en enkeltstående licens, kun i forbindelse med enterpriswe licenser.
Avatar billede magnuskoch Nybegynder
19. marts 2004 - 17:07 #7
Skal jeg dele poimt ud eller tage dem selv?
Avatar billede jkrons Professor
19. marts 2004 - 17:09 #8
Du fik jo sådan set svar - selv om det desværre ikke hjalp dig meget :-(
Avatar billede hcma Novice
19. marts 2004 - 17:21 #9
jkrons >>  korrekt, men hvis man er villig til at betale kan alt lade sig gøre. Og så er det ikke kun 1 licens vi taler om, men mange.
Avatar billede jkrons Professor
19. marts 2004 - 17:38 #10
catbody-> Jeg mener at vi har ca. 1200 licenser. Jeg er ikke sikker på hvad minimum er.
Avatar billede hcma Novice
19. marts 2004 - 19:00 #11