Avatar billede bjarnek Nybegynder
18. marts 2004 - 15:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

filnavn i vedhæftede filer

Hej !

Har installeret Windows XP home-DK  .. lige efter bogen, og det virker, men i Outlook Express er der en lille ting som jeg ikke kan hitte ud af.
Når jeg modtager en vedhæftet fil, hvor der indgår "æ, ø eller Å" i filnavnet erstattes disse af div. tegn, samt at filen får ext. *.dat !!!! ..... hvad går en klog mand ved det ????

Med venlig hilsen

Bjarne
Avatar billede kenp Novice
18. marts 2004 - 15:45 #1
du beder afsenderen om ikke at sende i rtf format
Avatar billede summer Mester
18. marts 2004 - 17:34 #2
Har du MS Word som HTML editor?
kenp - er det ikke et lidt tamt forslag. Selvfølgelig skal man kunne modtage vedhæftede med æ,ø,å i fil-navnet
Avatar billede kenp Novice
18. marts 2004 - 17:37 #3
summer -> det var nu bare fordi at det var det med .DAT der er det 9 ud af 10 tilfælde fordi at afsender sender det som rtf.
Avatar billede summer Mester
18. marts 2004 - 18:09 #4
bjarnek hvis du har ms word/office af ældre dato end xp, så kør update af office http://office.microsoft.com/OfficeUpdate/default.aspx og /eller lave en repair med din office/word cd.
Tjek lige hvad du har som HTML editor: Internetindstillinger - Programmer
Avatar billede bjarnek Nybegynder
18. marts 2004 - 18:13 #5
summer .... har ikke nogen editor(mig bekendt), men har MS Word !!!!
Avatar billede bjarnek Nybegynder
18. marts 2004 - 18:15 #6
summer ... MS FrontPage .. siger den !!
Avatar billede bjarnek Nybegynder
21. juni 2004 - 11:57 #7
Lukker og slukker .....