Avatar billede hijklm Juniormester
17. marts 2004 - 22:43 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Spejlfolie på skråvægge

Jeg har en lejlighed med skråvægge. Jeg fik pludselig en idé om at det måske ville give en fed og forstørrende effekt hvis man fik monteret spejle på skråvæggene. Hvad siger I til den idé?

Jeg havde forestillet mig at man måske kunne klæbe spejlfolie på væggen - tror I det kan lade sig gøre og vil virke?
Og hvor køber man sådan noget spejlfolie?
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. marts 2004 - 22:57 #1
uhhh nej det lyder ikke smart. Det vil nok bare skabe mere forvirring for ens øjne end godt er. Det vil ikke føles rart at opholde sig i rummet. Mal istedet skråvægene i en lys farve (hvid) så de ikke virker så trykkende.
Avatar billede d.e Nybegynder
17. marts 2004 - 23:05 #2
Et velassorteret byggemarked kan vel skaffe det eller en rudetoner (læs: Bil)
Tror personligt du skulle lade være med at tape hyblen ind i spejlfolie, medmindre målet er at få samme effekt som et fransk bordel c",) ...Vil du have spejle så sæt dem da op i soveværelset....Tøzer er generelt vilde med at glo på sig selv....Kinky samtidigt....hvis man er til sådan noget....
Avatar billede hijklm Juniormester
17. marts 2004 - 23:07 #3
Jeg har også skråvægge i soveværelset. Har faktisk også mulighed for at sætte spejlfolie op på to modstående vægge i indhakket ud til min altan, og det burde skabe illusionen om at man står i en lang tunnel...
Avatar billede doggy82 Praktikant
17. marts 2004 - 23:24 #4
Og nu du er i gang kan du lave spejle i gulv og loft. Så burde det skabe illusionen om at man midt i luften i en stor grotte. Har du set Indiana Jones? - never mind...
Avatar billede d.e Nybegynder
18. marts 2004 - 20:37 #5
Illusionen bliver brudt når man kan se ting placeret i rummet...Men go for it...Du kan jo altid pille det ned igen når du bliver træt af at få chock over at der er noget der bevæger sig i rummet, og du finder ud af at det er dig selv.....eller var det????
Avatar billede d.e Nybegynder
23. marts 2004 - 11:58 #6
Inden du begynder så åbner tivoli snart for dette års sæson...Tænkte bare at du da ligeså godt kunne ta en tur i spejlhuset og se om du ønsker den effekt ha ha...
Avatar billede hijklm Juniormester
03. maj 2004 - 13:49 #7
Ok....jeg turde alligevel ikke gå i kast med det så det blev ved tanken. :-)