Avatar billede netfest Nybegynder
04. februar 2001 - 16:58 Der er 10 kommentarer

Grafik driver

Hej
hvordan får jeg sat mit grafikkort op under win2000 jeg har et nVidia TNT2 Vanta med 16 MB ram og den nyeste nVidia driver til windows 2000 men jeg kan ikke få den til at virke. skal man installere nogle service packs først, hvis man skal hvor kan man hente dem
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2001 - 17:20 #1
Nej det er ikke nødvendigt, du må have valg forkert TNT driver, mon det er den til 2000 du har fundet?
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2001 - 17:21 #2
Pas må med den servicepack det den kan give en masse ged!
Avatar billede seider Nybegynder
04. februar 2001 - 17:21 #3
service pack\'s hentes på enten

www.windowsupdate.com
windowsupdate.microsoft.com

/* Seider */
Avatar billede thomasledet Nybegynder
04. februar 2001 - 17:21 #4
Hvad mener du med, at du ikke kan få det til at virke? får du nogle fejl-meddelelser eller? hvad mener du med \"virke\"? får du intet billede overhovedet eller virker det ikke i spil?
Avatar billede simonvalter Praktikant
04. februar 2001 - 17:44 #5
er det den her du har hentet
http://www.nvidia.com/products.nsf/htmlmedia/detonator3.html .. ellers så gør det
Avatar billede Slettet bruger
04. februar 2001 - 18:46 #6
http://www.the-ctrl-alt-del.com/Drivers.htm Tjek lige dette link og kik så på det du har installeret.
Avatar billede netfest Nybegynder
04. februar 2001 - 20:15 #7
jeg installere driver i windows det går fint den ber om at blive genstartet og det gør jeg men den køre stadig 16 farver når den starter op igen windows har set at det er et nVidia Vanta men der er en ! hved den
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2001 - 11:31 #8
Det er mærkeligt, men det er et paralel til http://www.eksperten.dk/spm/45705
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2001 - 11:34 #9
Tjek lige dette link, er der noget du kan bruge der? http://www.videocarddrivers.com/nvidia.phtml
Avatar billede Slettet bruger
05. februar 2001 - 11:36 #10
Hvis du ikke bruger den rigtige detonator også selv om den er lidt ældre så går det ikke , kan du se ud af ovennævnte link.