Avatar billede mcse_henrik Nybegynder
17. marts 2004 - 13:13 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

kan man importere en .ost fil, og hvordan

Vi har en mailserver der er gået fløjten, men fik dog reddet folks .pst filer.. Dette blev gjort via vores backup.. MEN vi har mange med bærbare, og derfor offline kopier af deres mails.. Hvordan får vi dem ind i outlook igen?

dvs. kan man importere en .ost fil, og hvordan?
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. marts 2004 - 13:19 #1
I følge Outlooks XP hjælpefil kan di ikke importere fra til en OST fil
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. marts 2004 - 13:22 #2
Kan du ikke flytte de mails der ligger i offline mapperneog så eksportere dem ud som pst filer, der så kan importeres
Avatar billede mcse_henrik Nybegynder
17. marts 2004 - 14:07 #3
brugerne er allesammen ovre på den nye server, og kører videre på det data der blevet taget backup af i fredags..
Men der er flere der gerne vil have noget fra deres offline mappe(.ost) KAN det overhovedet lade sige gøre?? enten ved at konvertere den til en .pst fil eller noget i den stil
Avatar billede jpvj Nybegynder
17. marts 2004 - 14:10 #4
Ja, det kan godt lade sig gøre, se ex. http://www.pwcrack.com/exchange.shtml
Avatar billede jpvj Nybegynder
17. marts 2004 - 14:12 #5
Hvis ikke de allerede er tilsluttet den nye exchange server, så

http://www.slipstick.com/emo/1997/up970827.htm#ost
Avatar billede mcse_henrik Nybegynder
18. marts 2004 - 09:30 #6
jpvj: det er alt for dyrt for så lidt.. Har fundet et program der kan gøre det, men eneste problem her er at selve programmet koster 400$.. Men det virker nu... Thanx anyway