Avatar billede linkes Nybegynder
16. marts 2004 - 14:23 Der er 1 kommentar

Højtalere og audio switchbox!

Jeg står og mangler 2 sæt højtalere med woofer (højtalerne skal kunne hænges op på vægen og wooferen skal helst kun have et "hul" hvor lyden kommer ud af! De 2 sæt skal koste max. 400,- per sæt, men er villig til at betale mere for et af dem hvis det har trådløs fjernbetjening. Højtaler sættene skal helst være forbundet med minijack eller andre stik som er let tilgængelige, da jeg har brug for lange ledninger på et af sættene!

Desuden skal jeg bruge en højtaler switchbox, der har minijack-in fra computeren og mindst 3 minijack ud. På boxen skal man frit kunne vælge hvilke udgange man vil bruge (de skal alle kunne bruges samtidig).

Jeg har surfet rundt på nettet og kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg skal købe. Har kigget lidt på Creative Inspire 2400, men der har subwooferen 2 "udgange".
Har også haft øje efter Inspire p380, men her er det samme "problem". Switcbox har jeg slet ikke kunne finde noget af. Kun Thansen havde noget der minder om det jeg leder efter!

Puha det var en laang tråd (deraf point mængden ;) ). Håber der er nogen der gider hjælpe!?
Avatar billede real_icebear Nybegynder
22. marts 2004 - 21:34 #1
Må indrømme jeg ikke lige helt er med på hvad du mener.

Du vil gerne have en subwoofer, 2 sattelit højtaler...
Og subwooferen skal have inbygget forstærker, eller hva???

Og tilsammen må det max koste 400 kr????

Det kunne være du skulle gå ned i din lokale edb butik og købe et billigt plastik subwoofer sæt.