Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
15. marts 2004 - 21:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Levi's 501 logo

Hey!

Er der ikke en der kan finde et ordentligt billede af Levi's nye 501 serie ANTI-FIT?

sådan ser det ud:
http://frip.dk/zpeakerz/Ikke-navngivet-1%20kopi.gif
Avatar billede afb Nybegynder
15. marts 2004 - 22:31 #1
Det er ikke noget jeg har set, men frisk nok at reklamere med tøj der simpelthen ikke passer så kan man også købe det meget hurtigere hvis man ved det ikke skal passe.
Avatar billede zhark Nybegynder
16. marts 2004 - 01:59 #2
Man kunne måske lave noget der lignede... http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/levis-a.gif
Avatar billede zhark Nybegynder
16. marts 2004 - 17:29 #3
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
16. marts 2004 - 20:04 #4
aarrrh....
Altså.. Hvis du kunne skrive det med noget mere... "Ikke baby-skrift", så måske.. Men kan du ikke rette bogstaverne så de ser ENS ud, og kke ligger hulter til bulter?

Så kan jeg selv lave de sidste justeringer..
Avatar billede zhark Nybegynder
16. marts 2004 - 20:14 #5
For 200 points kan vi snakke om det, jeg har brugt det som øvelse i Illustrator (vektor), hvor har du det logo fra, det er jo UMÅDLIGT ringe, forstørres det bare lidt kan man ikke se en ski' (:
Avatar billede zhark Nybegynder
16. marts 2004 - 20:58 #6
OK - jeg synes det er rimeligt med 100 point's for dette, så fjerner jeg "zhark" http://home.gvdnet.dk/~pouls/Vis/levis-z.jpg
Avatar billede zhark Nybegynder
16. marts 2004 - 21:00 #7
PS.: det var et kiks med den blå skrift, som kan ændres :)
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
16. marts 2004 - 21:13 #8
BAAH! Jeg laver det sq selv hvis du ik kan finde et, men vil lave et....

SPG ANNULERET!
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
16. marts 2004 - 21:13 #9
Svar