Avatar billede skejby Nybegynder
15. marts 2004 - 18:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

piaggio zip

Jeg ved godt dette ligger lidt uden for det normale af hvad dette forum bruges til....men

Jeg søger nogle tegninger over en piaggio zip 45 scooter,helst over motoren,,,,,,
håber der er nogle der kan hjælpe
Avatar billede bb_maze Nybegynder
15. marts 2004 - 22:32 #1
Har du et katelog fra thansen.dk? Der mener jeg der er tegning over diverse knallerter i...

HYGGE
Avatar billede skejby Nybegynder
21. marts 2004 - 17:05 #3
eee
Avatar billede bb_maze Nybegynder
21. marts 2004 - 17:12 #4
?! Kunne du ikke bruge det klojs postede?!

HYGGE
Avatar billede klojs Nybegynder
21. marts 2004 - 18:15 #5
Er enig med bb_maze.....hvorfor kan du ikke bruge det, der er da tegninger.....?????