Avatar billede madsjuhler Nybegynder
14. marts 2004 - 01:40 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Deathmatch MOD

nu har jeg brugt et par timer på at lede efter Deathmatch MOD til counterstrike.... men for..

jeg har fundet noget til half life med det er ikke det....
nogen der har et link eller lign ??
Plz help

MODet skal smides på min linux cs server som en test.
Avatar billede enux Nybegynder
14. marts 2004 - 01:59 #1
Denne du leder efter ?

http://mods.moddb.com/1823/

En hurtig søgning på Google.com og mens vi nu er igang med google.com sangen:

http://google.endofinternet.net/ <-- !!!!
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
14. marts 2004 - 05:33 #2
du er så smart !! har selv fixet det inden kl 2
Avatar billede topsite Nybegynder
14. marts 2004 - 10:09 #3
Ikke en særli pæn måde at opføre sig på! - det medføre bare at vi ikke gider hjælpe dig igen en anden gang!

god fornøjelse med din redhat cs server
daniel bahl
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
14. marts 2004 - 10:31 #4
?? hva mener du ? med: Ikke en særli pæn måde at opføre sig på! - ????
Jeg mente det skam med at han var smart ! nu ved jeg ikke med dig men når jeg ikke har sovet i over 48 timer så er det ikke alle hjerne sæller der er i gang ! men jeg søgte OGSÅ bare på google som han skrev
Avatar billede madsjuhler Nybegynder
17. oktober 2004 - 04:04 #5
k