Avatar billede nielsmo Nybegynder
13. marts 2004 - 21:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Grafisk design til jobifritiden.dk

Hey ;)

Sidder her og arbejder på et jobsite for unge, og skal hertil bruge et design til siden (http://www.jobifritiden.dk/screen.gif).

Hvis der er nogen der melder sig, så kan de godt få lov til at se siden "live".

Og lad det være sagt, jeg har siden frivilligt, og jeg har ikke planer om at skulle tjene penge på siden, så derfor kan jeg kun betale med point ;)

/Viels
Avatar billede nielsmo Nybegynder
13. marts 2004 - 21:54 #1
Glemte lige at sige at det skulle ligne http://www.jobifritiden.dk/screen.gif, bare grafisk, noget ala smartpin.dk...
Avatar billede tt-dk Nybegynder
13. marts 2004 - 23:24 #2
du kan fange mig på th@2media.dk
Avatar billede _michael_ Nybegynder
14. marts 2004 - 13:22 #3
Hmmm... Jeg ved ikke, om det er lovligt iflg. E's regler. Men kunne du ikke tænke dig at sende mig en mail ang. et samarbejde, der kunne blive rigtig godt for os begge? michael at haiku.dk
Avatar billede stue11 Nybegynder
16. marts 2004 - 15:50 #4
g3tr0@sex-gud.dk er meget interesseret. Kan også PHP og en lang række andet.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
22. marts 2004 - 22:11 #5
Hej, jeg har startet et lignende projekt engang, men kom aldrig videre da de store kæder ikke bed på.. smid en mail hvis du er interreseret i evt. samarbejde, eller mangler ideer osv.?
Fritidsjob.com@mail.dk
url: www.fritidsjob.com

mvh. Rasmus Jørgensen
Avatar billede design-r-us Nybegynder
25. marts 2004 - 23:16 #6
Jeg tror du har ret i at man skal se sitet live, for som grafiker at danne sig indtryk af hvilken visuel effekt du ønsker af fremstå med.

Så jeg vil gerne se sitet live og hører lidt om dit budskab med sitet.

M.v.h.
Peter Schmidt
AD'er
PS@swedano.dk
Avatar billede mekawi Nybegynder
21. april 2004 - 22:37 #7
Du kan fange os på info@ipoint.dk
www.ipoint.dk
Avatar billede nielsmo Nybegynder
27. december 2005 - 18:58 #8
lukker