Avatar billede |shiva Nybegynder
13. marts 2004 - 16:54 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Valg af videoafspiller i IE

Hvordan går jeg ind og bestemmer hvilken player jeg vil bruge til at afspille videolinks
Jeg har lige installeret quicktime, og det er begyndt at afspille video'erne. Jeg vil gerne have det ændret tilbage så mplayer2 afspiller filmene igen
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2004 - 16:56 #1
Du skal såmæn bare afkrydse alle fil-typerne i quicktime's egenskaber. Derefter markere du alle fil-typer i mplayer. Så skulle de selv kunne finde ud af resten !
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2004 - 16:57 #2
Ja, "afkrydse" - altså, så der ikke er nogen markeret...
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2004 - 16:58 #3
Se under indstillinger / egenskaber / options i playerne !
Avatar billede micro1000 Nybegynder
13. marts 2004 - 17:00 #4
hold shift nede mens du højre klikker på et filmklip. Tryk åben med...dernæst vælg program...og sæt den til altid at åbne denne type filer ved at sætte flueben nederst på siden...!!!
Du kan også i en mappe trykke "funktioner" "mappeindstillinger" "filtyper" og der ændre hvilke program der skal åbne de forskellige filtyper...
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2004 - 17:03 #5
Ja, sådan kan man også gøre det.... :-)
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2004 - 19:59 #6
Takker for point! :-)