Avatar billede 4us.dk Nybegynder
13. marts 2004 - 01:01 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

Lav en knap med onmouseover som er magen til den på justdate.dk

Hej Eksperter,

Jeg søger en person som kan lave en knap, eller fortælle hvordan jeg kan lave en knap magen til på:

http://www.justdate.dk/

Altså dem i toppen som bliver orange når man går med musen over.

Jeg vil bare gerne have 2 billeder som der ikke står noget på, som ser ud ligesom på justdata.dk, bare i en flot blålig farve.

Er der nogen derude som kan ordne dette?

På forhånd mange tak
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
13. marts 2004 - 01:01 #1
justdate (ikke justdata.dk som jeg skrev, heh)
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. marts 2004 - 01:05 #2
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. marts 2004 - 01:24 #3
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
13. marts 2004 - 01:39 #4
ved ikke hvad svar nr2 er... heh..
men svar 1 er flot...

Jeg gik lidt efter samme måde som dem på justdate.dk er... altså lidt skyggede i kanten, osv... faktisk identisk med dem på siden, bare en anden slags farve... og uden tekst (så jeg kan lave flere knapper med dem)

er det noget du kan lave eller lign?
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. marts 2004 - 01:54 #5
#2 er en simpel "image rollover" som kan klar det du søger, hvis man er lidt kreativ ;-)
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
13. marts 2004 - 02:07 #6
Jeg kan sagtens klare rollover osv. det er intet problem - det er design skills jeg ikke har.
Derfor jeg søger en som kan hjælpe med at få ændret knapperne til andre farver... ;)
Kan du det?
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
13. marts 2004 - 12:47 #7
Der må da være andre som måske kunne hjælpe mig? ;)
- er det forkert kategori?
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. marts 2004 - 22:34 #8
du beskriver ikke dit spm ordentligt, for det er ikke os der skal spørger - (stof til efter tanke)

hvor mange menu'er skal du bruge, hvilken farve vil du gerne have osv............
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
13. marts 2004 - 22:37 #9
Jeg skrev:
"faktisk identisk med dem på siden, bare en anden slags farve... og uden tekst (så jeg kan lave flere knapper med dem)"

"Jeg vil bare gerne have 2 billeder som der ikke står noget på, som ser ud ligesom på justdata.dk, bare i en flot blålig farve."

Det betyder en blålig farve, og en knap uden noget på (så jeg kan tage den ind i eks. photoshop og skrive på knappen hvad jeg vil, så jeg selv kan lave flere).

skriv endelig hvis hvis det stadig lyder uklart for dig, heh ;)
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. marts 2004 - 23:45 #10
jeg tro at vi snakker forbi hinanden.

ok, nu har du fortælt mig at du gerne vil have at den skal have en blålig farve, det er én ting :-)
en anden ting er hvor mange menu'er skal der være, hvilken farve skal skriften på menu'er have?

kan du svare mig på det så skal jeg prøve at lave et for dig

//Burgerking
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
13. marts 2004 - 23:47 #11
Menuerne kan jeg jo lave selv, så snart jeg har billedet... jeg kan selv sætte teksten på...
Men jeg kan da fortælle at jeg havde forestillet mig hvid tekst på den blålig knap, og at jeg skulle måske have tekster som: Forside, Kontakt, Produkter, eksempelvis..
Avatar billede Slawomir Seniormester
13. marts 2004 - 23:55 #12
du vil altså have to billeder, hvor den ene har en blålig farve og den anden som ikke har så meget blålig farve, ik?

jeg vil høre dig om du har mulighed for at smide dem online, for det har jeg ikke, så de andre ikke tro at vi snyder :-)
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
14. marts 2004 - 00:18 #13
Jeg kan da godt smide dem online hvis du sender til mig på dsl23901@vip.cybercity.dk
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
14. marts 2004 - 00:19 #14
Laver du generelt grafik til daglig eller lign.? er du god til det?
Du må meget gerne i den mail du skriver, skrive links til ting du har lavet evt... det kan være jeg kan bruge noget andet hjælp som jeg kan give dig noget for
Avatar billede Slawomir Seniormester
14. marts 2004 - 00:24 #15
så er der post
Avatar billede Slawomir Seniormester
14. marts 2004 - 00:27 #16
næ, jeg er bare amatør, man der er ingen side der hedder www.amatør.dk så jeg bliver nødt til at bruge denne ;-)
Avatar billede Slawomir Seniormester
14. marts 2004 - 00:40 #17
hvad siger du til det?
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
14. marts 2004 - 00:52 #18
De er som sådan flotte nok, men det er ikke lige det jeg søger - hvis du lægger mærke til på justdate.dk, der er der sådan en mørk/sort kant/skygge nærmest inden i knappen...
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
14. marts 2004 - 00:53 #19
Avatar billede Slawomir Seniormester
14. marts 2004 - 01:05 #20
prøver lige noget andet
Avatar billede Slawomir Seniormester
14. marts 2004 - 01:13 #21
ok, skal jeg sende dem til dig?
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
14. marts 2004 - 01:57 #22
Det gør du bare ;)
Avatar billede Slawomir Seniormester
14. marts 2004 - 02:52 #23
har lige sendt
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
14. marts 2004 - 03:04 #24
Tak, det kan godt være jeg bruger den, det finder jeg ud af ;)

du skal have tak for din hjælp
Avatar billede Slawomir Seniormester
14. marts 2004 - 13:29 #25
takker for points