Avatar billede darczide Nybegynder
11. marts 2004 - 13:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Sidetal på udskrift fra word 2002

Hej med jer
Når jeg skriver ud fra word og har sidefod på, hvori jeg har koden sidetal i, Side x af y, går der et eller andet besynderligt galt.

Det skete under et printjob, jeg skrev 2 sæt ud på 4 sider hver, det ene så ud som det skulle, men den anden lavede kludder i det. Den skrev 1/2, 2/2, 3/3 og 4/4. Derefter skriver den det som 1/1,2/2,3/3 og 4/4.

Men det er kun på papiret det ser sådan ud, på skærmen ser det fint ud, jeg har prøvet på 3 forskellige printere, genstartet både word og hele maskienen.

O/S er XP pro (fuld opdateret), office er 2002 (fuld opdateret) og brugeren er mig (rimlig opdateret).

/DarcZide
11. marts 2004 - 13:08 #1
Burde være løst ved at opdatere med alle servicepacks.

Du kan løse problemet ved at udskrive siderne i modsat rækkefølge - side 1 sidst.
Avatar billede darczide Nybegynder
11. marts 2004 - 13:17 #2
Alle opdateringer, incl. service packs er installeret.

Siderne skal udskrives som en folder, dvs. 1. side indholder side 1 og 2, 2. side indeholder 3 og 4. Så jeg kan ikke bare vende rækkeføglen om.

Jeg kunne selvfølgelig selv skrive side tallene ind når der nu ikke er flere sider, men jeg har lige prøvet med et meget større dokument, hvor det samme sker.

Kunne være rart hvis jeg kunne får det på plads, har overvejet at geninstallere office.

/DarcZide
Avatar billede ole_madsen Ekspert
11. marts 2004 - 13:58 #3
Jeg ville også sige samtlige Service Releases (ikke service packs). Office har haft et kendt problem hvad det angår.

Tjek lige en ekstra gang at du har alle SR´erne til Office pakken: http://office.microsoft.com/search/redir.aspx?AssetID=ES790020331030&Origin=HH010489831030&CTT=5
Avatar billede darczide Nybegynder
11. marts 2004 - 14:14 #4
Alt er opdateret. Jeg har opdateret via office update og der er ikke mere tilbage derinde. Og det er ikke opdateret idag, dvs. det er ikke en opdatering der kan have ødelagt det for mig.

/DarcZide
Avatar billede darczide Nybegynder
16. marts 2004 - 11:33 #5
hmm... lukker og slukker

Svaret blev: OpenOffice!! Den kan finde ud af det!
Avatar billede tkkjensen Nybegynder
01. april 2004 - 21:33 #6
Jeg havde det samme problem i Word 2002 efter opgradering med SP 3, det blev løst da jeg opdaterede min driver til printeren (OKI B4200)