Avatar billede starlet Nybegynder
11. marts 2004 - 12:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

iTunes fungerer ikke

Mit iTunes kan ikke finde ud af atspille audio-cder. Den kan ikke engang registrere dem. Jeg kan kopiere filerne ind i iTunes-musik-folderen, men jeg kan ikke tilføje dem til mit library. Det mærkelige er, at jeg prøvede med en cd med musiknumre som jeg ved en fejl havde lavet som datacd og den kunne den med det samme genkende og vise sange fra og jeg kunne også sagtens kopirer dem til mit library.
Jeg kan heller ikke åbne iTunes-hjælpen. I det hele taget virker den en smule handicappet.
Findes der en forklaring eller noget jeg kan gøre eller skal jeg bare af-installere iTunes og prøve at downloade det igen?
Avatar billede elf Nybegynder
11. marts 2004 - 12:15 #1
Jeg har selv iTunes og har oplevet lign. fejl.. Jeg reinstallerede, særlig fordi det bliver opdateret forholdsvist ofte, så hent opdateringerne ligeså :o)

Det virkede for mig !
Avatar billede starlet Nybegynder
11. marts 2004 - 13:38 #2
Ok, jeg har windows, men det gør vel ingen forskel?
Avatar billede elf Nybegynder
11. marts 2004 - 13:46 #3
Nej Overhovedet ikke - har selv windows..! :o)
Avatar billede elf Nybegynder
12. marts 2004 - 19:09 #4
Tak for point - Held og lykke med det. Skriv hvis jeg skal hjælpe med noget :o)