Avatar billede dr_nielsen Nybegynder
11. marts 2004 - 09:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Sharepoint, modificering af UI

Jeg sidder med en Sharepoint installation, og ønsker at modificere layoutet.
Hertil er jeg i tvivl om hvilke niveauer der er tilrådighed.

eks.

- Er det muligt at skifte theeme, og skins (lave nye css sæt)
- Er det muligt at omorganisere markup i de enkelte portlets/parts
- er det muligt at ændre filerne der beskriver det omkringliggende framework.

I så fald, hvorledes, og hvor findes der evt. nogle docs på det.

Jeg er godt vandt i Websphere Portalserver, og tænker i de retninger

/dr.
Avatar billede dr_nielsen Nybegynder
11. marts 2004 - 19:21 #2
Jeg kender godt msdn, og har også hentet flere udgaver af sdk til SPS, men tak alligevel..

Jeg er mere intereseret i at høre erfaringer fra andre der har haft fingrene dybt i  produktet

/dr.
Avatar billede ricky Nybegynder
11. marts 2004 - 21:38 #3
ok - men det er jo lidt svært at vide hvad du godt kender - når du stiller spm. på laveste niveau..

eller skal det tages som at du godt kender msdn og kan finde ud af at kigge i noget kode - men ikke gider ?
Avatar billede dr_nielsen Nybegynder
12. marts 2004 - 01:29 #4
Bare stop her, din attityde indeholder ikke noget brugbart.. tak for hjælpen indtil videre, jeg finder en anden løsning

/dr.
Avatar billede dr_nielsen Nybegynder
02. november 2004 - 19:07 #5
lukker, tsk tsk
Avatar billede jballe Nybegynder
08. marts 2005 - 01:14 #6
hey ved ikke om du stadig læser med her... men ja jeg har lavet nye themes (stylesheets) til sharepoint - jeg vil sige at man skal holde tungen lige i munden, da det er opbygget "lag-på-lag" med et standardskema og ovenpå lægges themet... men det kan lade sig gøre (med SDK'et i hånden og god tid...)
Jeg kender ikke noget til websphere :(
Avatar billede dr_nielsen Nybegynder
08. marts 2005 - 13:07 #7
Ja tak, jeg er kommet videre og projektet er afsluttet.
Hele misæren endte med at kode (html) hele brugerfladen om i sharepoint, og herefter tilpasse stylesheets. Stort arbejde - det giver jeg dig ret i, og dårligt produkt til formålet :)