Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
02. februar 2001 - 20:16 Der er 6 kommentarer

kom lige her ind staz plzz :)

hej staz, jeg har set noget af det design du har lavet og det sparker big time rø.....numse..........så jeg tænke om du ikke ville lave et for mig.......jeg vil betale kr.(beløbet må vi tale om).
Side skal handle om Nintendo, så hvis du er frisk så sig lige til.. :)
Avatar billede day Nybegynder
02. februar 2001 - 20:26 #1
Hva\' tror du egentlig selv - eftehånden?
Hilsen Day
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
02. februar 2001 - 20:27 #2
hvad fanden snakker du om?
Avatar billede staz Nybegynder
05. februar 2001 - 10:19 #3
Hejsa, selfølig vil jeg lave noget, altid når det knitre og klire. En nintendo side, siger du.

Og som du selv siger, prisen kan vi altid tale om..
Har du set www.whitehat.dk/pixel som er mit \"firma\".

Er det meningen jeg skal lave et layout eller hele siden.

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
05. februar 2001 - 16:50 #4
Jeg kunne ikke dy mig, og jeg har allerede lavet første forslag. Billedet er lidt grumset, men det er jo bare et layout.

www.whitehat.dk/pixel/nintendo.jpg

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
05. februar 2001 - 16:51 #5
Jeg kom til og tænke på: Hvad med copyright. Skal vi spørge nintendo om vi må lave siden eller....

---- Staz ----
Avatar billede staz Nybegynder
27. februar 2001 - 09:18 #6
nostradamus92 >> Hvad med og lukke dette spørsgsmål og skriv til mig når du er færsig med den SaveNapster side.

---- Staz ----