Avatar billede alimondo Nybegynder
10. marts 2004 - 13:42 Der er 2 kommentarer

opstart af XP - sortskærm under opstart

Jeg har lige slettet hele min harddisk og genistalleret XP -professionel - Der er bare det problem, at når den starter op gennemfører den ikke opstaten, den stopper efter et minut med sort skærm. Hvis jeg så efterfølgende starter den op i fejlsikret tilstand kan jeg godt komme ind. Er der nogen bud på hvordan jeg kan løses dette?
Avatar billede pafa Nybegynder
10. marts 2004 - 19:32 #1
Har du installeret nogen drivere til grafik kortet ?

Kan være at disse er sat til en forkert opløsning og hz i normal windows opstart og du derfor godt kan komme ind i fejlsikret tilstand da den kun loader standard windows drivere ved fejlsikker tilstand

Hvis ja, så prøv evt at skifte disse til en anden version....
Avatar billede alimondo Nybegynder
11. marts 2004 - 16:21 #2
tak..