Avatar billede dvb Nybegynder
02. februar 2001 - 14:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Engelsk nørd - hvad nu ?

Jeg har installeret windows 2000 på en PC for at se, hvilken forskel der var på win 98 og win 2000. Der er blot den hage ved det, at den gamle win 98 var dansk - win 2000 er på engelsk. Personen der skal sidde og kigge på den maskine hvor win 2000 er installeret er engelsk nørd udover alle grænser, og vedkommende græder nu som pisket over, \"ikke at kunne bruge sin pc\".
Hvad gør personen (nej - vedkommende har ikke tid til at tage et engelsk kursus !).

Hvis man køber en dansk version af win 2000, vil den da overskrive en nuværende engelske version ???

Håber på seriøs hjælp........
Avatar billede disky Nybegynder
02. februar 2001 - 14:47 #1
Mit bud.

Formater HD og installer Dansk Win2K

Engelsk nørd er han da ikke.

Nørd = dygtig/geni osv.

SÅ han må være en Engelsk !nørd

! betyder not (ikke)
Avatar billede charmekbh Nybegynder
02. februar 2001 - 14:48 #2
Geninstaller med dansk 2000 og går over i et hjørne og skammer dig.
Avatar billede dvb Nybegynder
02. februar 2001 - 14:55 #3
Sad endnu og for hvilken gang i de forkerte tanker da jeg skrev spørgsmålet. Det er ikke win 98/2000, men Office 2000 der er installeret instedet for Office 97.
Sorry........ (tag bare en griner).

Men vil en dansk version af Office 2000 overskrive Office 97 ????????????
Avatar billede charmekbh Nybegynder
02. februar 2001 - 14:57 #4
Installer office2k på dansk, så er alle dine sorger løst.

Og vi skriger af grin.
Avatar billede nopper Praktikant
02. februar 2001 - 15:07 #5
Pinligt.

ha.................
Avatar billede goulduck Nybegynder
02. februar 2001 - 17:34 #6
\"Personen der skal sidde og kigge på den maskine hvor win 2000 er installeret er engelsk nørd udover alle grænser\" - betyder dette ikke at han er TOTAL god til sådan noget? Det plejer \"nørd\" da at være..

eller meget interreret i noget...

(bare for at være ordkløver)
Avatar billede dvb Nybegynder
03. februar 2001 - 04:43 #7
Jeg blev sgu helt rød op over begge ører da jeg måtte genfremsætte mit nørdede spørgsmål. I fortjener en griner !
Tak for deltagelsen alle.