Avatar billede the_shape Nybegynder
09. marts 2004 - 20:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Manglende tekst?

Hejsa..

Det her lyder måske en lille smule mærkeligt? Men jeg kan ikke se tekst forskellige steder.?? Jeg kan fx ikke se navne og noget tekst på MSN og jeg kan heller ikke se de i forskellige bokse..

I kan se nogle screenshots af det her:

http://frip.dk/shape/lol3.bmp
http://frip.dk/shape/lol4.bmp

Øhhh?? Nogle der ved hvad der er galt / jeg skal gøre??

HjÆÆÆLLPP
Avatar billede satanic_raven Nybegynder
09. marts 2004 - 21:02 #1
Prøv med dette:
1. Højreklik på skrivebordet og vælg "Egenskaber" nederst på listen
2. Skift til "Udseende" -- nr. 2 fra højre
3. Tryk på "Avanceret" -- den nederste knap af de 2 til højre
4. Tryk på én af de grå områder
5. I den nederste række af rullemenuer vælger du nr 3 fra venstre/højre
6. Sæt farven til sort -- Nr 2 fra venstre i øverste række

Hvis det ikke hjælper, kan du evt. prøve med en WinXP repair...

S.R.
Avatar billede the_shape Nybegynder
09. marts 2004 - 21:10 #2
jeg kan ikke se hvor der står egenskaber osv?? :///
Avatar billede the_shape Nybegynder
09. marts 2004 - 21:10 #3
Men prøver
Avatar billede the_shape Nybegynder
09. marts 2004 - 21:19 #4
Det virkede ikke :/

prøver xp repair i think :D
Avatar billede cp1 Nybegynder
10. marts 2004 - 05:10 #5
du ka prøve at starte xp op med den "sidste kendte konfiguration der virkede".
hold F8 nede når du genstarter(lige inden xp vil loade). og vælg den menu, det har hjulpet mig et par gange :-) og ellers er der systemgendannelse (hvis du ikke har slået det fra) startmenu>programmer>tilbehør>systemværktøjer>systemgendannelse
(hedder det lige lidt anderledes er det fordi jeg har engelskt system ;)
Avatar billede the_shape Nybegynder
11. marts 2004 - 08:20 #6
Jeg har xp repair.. Det virkede :D