Avatar billede 4us.dk Nybegynder
08. marts 2004 - 14:19 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Hvor finder jeg Pizza æsker?

Hej eksperter,

Det lyder lidt sjovt, men jeg leder efter hvor det er muligt at bestille pizza æsker med tryk på.

Sådan at jeg eks. kan bestille nogle pizza æsker med mit navn på eller lign. i et oplag af 100.000 stks evt i farve.

Jeg har ledt på nettet, og kan ikke finde nogle rigtige, men jeg faldt over ca. 3 stks for et stykke tid siden, men nu kan jeg ikke finde nogen...

Håber i kan hjælpe mig.

På forhånd, tusind tak
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
08. marts 2004 - 14:20 #1
Gerne links, tak ;)
Avatar billede hensker Nybegynder
08. marts 2004 - 14:40 #2
Prøv at spørg et pizzaria
Avatar billede krydset Nybegynder
08. marts 2004 - 14:50 #4
Søgte på nettet efter pizza boxes.  Resultaterne 1 - 10 ud af ca. 338,000. Søgningen tog 0.18 sekunder
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. marts 2004 - 15:05 #5
Avatar billede hubs Nybegynder
08. marts 2004 - 15:13 #6
Her er en lille sjov en fra bornholm. Der kan du i hvert fald også få lavet 'personlige'pizza æsker.

http://www.oens-engros.dk

Ellers har jeg et par brugte pizza æsker fra weekenden du kan få, og hvis du er rigtig heldig så er der stadivæk lidt skorper i :o)
Avatar billede doggy82 Praktikant
08. marts 2004 - 16:59 #7
Der er da noget på den der Bornholmer side http://www.oens-engros.dk/pdf/s64.pdf
Avatar billede doggy82 Praktikant
08. marts 2004 - 17:00 #8
"Pizza-æsker med „eget“ tryk. RING 56 48 21 22"
Avatar billede jakoba Nybegynder
08. marts 2004 - 17:32 #9
Hvis du kontakter de der bornholmere må du gerne spørge hvordan de bærer sig ad med at trykke på bølgepap. Den eneste metode jeg kender er at trykke på overpapiret alene og så lave det til bølgepap bagefter (dvs 100.000 æsker er en så lille ordre at det nok ikke kan svare sig)
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
08. marts 2004 - 20:14 #10
Nå jeg kan da se der er kommet nogle forslag.. jeg vil lige kigge dem igennem...

hubs: jeg printer lige den der øens engros ud - dog ved jeg ikke hvad det dog vil koste i fragt, når vi taler om bornholm...(?)

heojrup: multiline.as - jeg kan se man kan købe pizza æsker, men ikke tryk på dem, er du sikker man kan det?
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
08. marts 2004 - 20:17 #11
krydset: jeg har søgt på google osv. - men søgte ikke på engelsk, søger på danske udtryk, da jeg ikke er interesseret i at få fat i eks. udenlandske der kan gøre det samme ;)
- er det da meget billigt at få det transporteret til danmark siden du foreslår de links?
- er det muligt at få til Danmark? (http://www.indevcoexport.com/ siger de kan (europe))
- og jeg kan faktisk ikke se nogen steder at man kan få tryk på siderne...?
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
08. marts 2004 - 20:18 #12
hensker: Jeg har spurgt pizzarier, og de køber dem bare i eks. Metro eller Dagrofa eller lign. - de køber dem ikke med tryk på, som jeg eksempelvis gerne vil have...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
08. marts 2004 - 20:20 #13
www.just-eat.dk anvender firmaet, så det er jeg rimelig sikker på.

/per
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
08. marts 2004 - 20:29 #14
hoejrup: okay, det vil jeg lige undersøge i morgen.

Jeg vil lige få ringet til øens engros og multiline i morgen.

krydset: jeg vil lige høre mere om dette...

noget andet er, at dengang jeg fandt nogle pizza trykkerier, var et firma som hed noget med www.*plast.dk hvor * er et eller andet foran plast...(jeg er ikke 100% på det er med plast i domænet, men 98% sikker) jeg kan nemlig ikke helt huske det...

Det er en side, som ligner en normal webshop hos eks. dandomain, hvor der er en masse produkter, heriblandt pap æsker, pizza æsker, og alt muligt andet man bruger til fastfood steder o.l. - vil blive meget glad hvis nogen også kunne finde et link til den
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
25. marts 2004 - 16:45 #15
Jeg har kontaktet de forskellige firmaer, og andre jeg også er faldet over...

Hvis i finder flere som jeg ikke har må i meget gerne skrive dem også - så vil jeg give 30 points pr. link/telefon nummer som kan levere sådanne pizza æsker.

Mange tak.

hoejrup - giv lige et svar, hvis du vil have points.
JakobA: Kender du nogle andre links som evt. kan lave pizza æsker? (og det med bølgepap fik jeg ikke lige spurgt om, sorry)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
26. marts 2004 - 09:34 #16
Velbekomme! Her er der et svar. :-)

/per
Avatar billede hubs Nybegynder
03. maj 2004 - 10:37 #17
Lukketid :c)
Avatar billede 4us.dk Nybegynder
03. maj 2004 - 11:42 #18
Du har ret ;)