Avatar billede fjensen111 Nybegynder
08. marts 2004 - 12:59 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Slette emner i kontrolpanel

Hvordan sletter jeg de ting der står i kontrolpanel som jeg ikke skal bruge mere.
Avatar billede zhark Nybegynder
08. marts 2004 - 13:13 #1
Jeg ved ikke rigtigt hvilke "ting" du mener, men du kan jo afinstallere evt. prg. unde "tilføj/fjern" overordenet er det jo der du styrer din PC, så der forekommer mærkeligt at villle slette "noget" - altså bortset fra evt. programmer.
Avatar billede dickie Nybegynder
08. marts 2004 - 14:19 #2
du kan fjerne elementer i dit kontrolpanel ved hjælp af tweak ui, de såkaldte powertoys til winxp
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
10. marts 2004 - 10:15 #3
Det jeg gerne vil have slettet er nogen af de programmer jeg har afinstalleret men som ikk er fjernet ikonet i kontrolpanel. Det er f.eks. wildtangent.
Avatar billede fjensen111 Nybegynder
10. juni 2004 - 12:53 #4
Lukker - har ikke fået brugbart svar