Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2004 - 10:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gem som bsp i valve hammer editor ?

Jeg er lige begyndt på Valve hammer editor til cs maps.
og jeg har nu fået lavet mit map. Jeg er sikker på at mine optiens er rigtige (i følge hjælpen i hvert fald). Jeg har tidligere stilt samme spørgsmål, hvor jeg fik et godt svar som virkede, det var bare at ligge nogle nye "hlrad, hlbsp o.s.v."... og det virkede så helt fint når jeg gemte det, og kørte det !...

Men nu igen virker det ikke, den skriver at en ikke kan finde bsp filen når jeg kører mit map !!!

Hvordam for jeg den så til at gemme rigtigt ?????
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. marts 2004 - 12:34 #1
http://www.blastzone.dk/index.php?p=artikler&id=7&PHPSESSID=775dfc2023c4f4aee4bae7aaa86b6d99
Jeg er ikke super skrap til mapping, men her er en guide (mere) ;O)
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. marts 2004 - 16:15 #2
Avatar billede andersenph Nybegynder
08. marts 2004 - 16:18 #3
Avatar billede guttler Nybegynder
09. marts 2004 - 01:04 #4
Der kan være flere grunde:

1. De map er ikke blevet kompilet fordi der er et "leak" eller anden fejl. (du kan se i log-filen til mappet hvad fejlen er. Ex. cs_tower.bsp har en log fil der hedder cs_tower.log)

2. Din opsætning af Hammer er forkert, sådan at bsp-filen bliver gemt et forkert sted, eksempelvis i en underfolder. Prøv at gå ind under "proberties" og se hvad du har sat stien til. Bsp-filerne skal altid ligge i ...../cstrike/maps