Avatar billede truknesretep Nybegynder
07. marts 2004 - 22:42 Der er 8 kommentarer

hvordan, får vi tilpasset skærmbilledet til tv'et

spørgsmålet er ganske enkelt, jeg sidder her og kigger på mit 28" store tv, og skriver dette, men af uvisse årsager er skærmen blot for lille til selve billedet. hvorfor? og hvordan kan jeg fikse dette?
Avatar billede kenp Novice
07. marts 2004 - 22:44 #1
du kan jo vælge på egnskaberne for din skærm at sætte den til 800 x 600 så skulle den gerne fylde hele skærmen.
Avatar billede truknesretep Nybegynder
07. marts 2004 - 22:46 #2
det gør den desværre ikke?
Avatar billede kenp Novice
07. marts 2004 - 22:48 #3
Er det et widescreen tv du har? (hvis ja så ved jeg ikke hvordan man indstiller det)
Avatar billede truknesretep Nybegynder
07. marts 2004 - 22:50 #4
dne kan begge dele, men er ikke sat til det lige nu
Avatar billede c-holst Novice
08. marts 2004 - 10:32 #5
Det kan jo være det er dit tv som ikke er indstillet korrekt. Prøv at lege med egenskaberne for windescreen.

eller prøv at sætte din opløsning helt ned til 600 480. Det mål og andre passer ikke til et widescreen format, men hvis en film er i widescreenformat, burde den kunne fylde hele tvskærmen ud. På nær en sort rand der altid vil være rundt om billedet
Avatar billede c-holst Novice
08. marts 2004 - 10:33 #6
hvilket kort har du og hvilken driver bruger du
Avatar billede afb Nybegynder
15. marts 2004 - 22:51 #7
Det er muligt at få nogle små tools som tilpasser eller forbedrer billedet hvis andet ikke virker, men jeg kæmper selv med problemet lige i øjeblikket
Avatar billede c-holst Novice
12. juni 2004 - 22:30 #8
Hvordan går det så, har du brug for mere hjælp, så kom med lidt respons
Ellers må du gerne lukke tråde her