Avatar billede emileej Nybegynder
01. februar 2001 - 21:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

\"Der er et nyt spm. i en af dine yndlingskattegorier\"

Den ku være fed at få ind med mailen. Man skulle så angive sine kattegorier i sine indstillinger :)

Jeg er efterhånden træt af, at kikke tomme kategorier igennem...

E-)mil
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2001 - 21:57 #1
Det har jeg da også gjort. Udvalgt de katagorier, som der er af interesse for mig.
Avatar billede emileej Nybegynder
01. februar 2001 - 22:01 #2
Ja, men en meddelelse om nye spm. i disse kategorier via mailen :)
Avatar billede kurtj Nybegynder
01. februar 2001 - 22:08 #3
Det får du da osse hvis du abbonerer på kategorien. Prøv lige at se under dine indstillinger på dit minisite
Avatar billede Slettet bruger
01. februar 2001 - 22:18 #4
Der kommer da en mail på alle nye spørgsmål i ens ynglingskatagorier, hvis man samler disse på en mail, vil der gå længere tid imellem svar. Det er da ikke smart, hvis man har et hasterprob.
Avatar billede emileej Nybegynder
01. februar 2001 - 22:28 #5
Det var ikke det, jeg mente - var bare ikke klar over at ordningen eksisterede :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
02. februar 2001 - 10:15 #6
Nu skal du bare afkrydse ASP/JavaScrip og Hardware generelt og så får du helt automatisk 788 mails om dagen...
Avatar billede emileej Nybegynder
02. februar 2001 - 15:58 #7
Har allerede fået min ladning på JavaScript - Desig og PHP :)