Avatar billede zatter Nybegynder
05. marts 2004 - 19:56 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Ingen lyd på film

Efter at have afinstalleret AC3 Filter er der pludseligt ikke lyd på nogen af mine video klip - synes efterhånden selv jeg har prøvet alt! Har i nogen ideer til hvad problemet kan være ?
Avatar billede d-u-k Praktikant
05. marts 2004 - 19:58 #1
er der lyd på spil eller musik.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2004 - 19:59 #2
Nok fordi du har afinstalleret AC3 filteret, prøv at installer det igen :o):
http://ac3filter.sourceforge.net/
Avatar billede b_frimann Nybegynder
05. marts 2004 - 19:59 #3
prøv at installer et nyt codec.. prøv evt at hente det nyeste på.. http://www.divx.com
Avatar billede zatter Nybegynder
05. marts 2004 - 20:00 #4
Der er lyd på musik - har prøvet at geninstallere AC3, men prbæemet omfatter ogå klip som ikke benytter sig af AC3. Har hentet flere forskellige codec, intet hjælper.
Avatar billede b_frimann Nybegynder
05. marts 2004 - 20:02 #5
har du prøvet med en anden afspiller eks. winamp 5 eller allplayer
Avatar billede d-u-k Praktikant
05. marts 2004 - 20:03 #6
prøv at afinstallere alle driver til lydkordet og geninstalere dem.
Avatar billede zatter Nybegynder
05. marts 2004 - 20:03 #7
Jeps, har også prøvet med flere forkellige media players. Synes selv det er meget mytisk!
Avatar billede b_frimann Nybegynder
05. marts 2004 - 20:07 #8
Jeg selv det sammeproblem engang og der var ikke nogen media playes der ville afspille klippet, men allplayer løste det.. http://www.allplayer.prv.pl/ prøv det
Avatar billede victor-1 Nybegynder
05. marts 2004 - 20:07 #9
Bruger du Windows XP eller ME kan du måske løse problemet ved en simpel systemgendannelse.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2004 - 20:07 #10
Har du installeret nogle codec, siden du afinstallerede AC3 filteret?
Avatar billede zatter Nybegynder
05. marts 2004 - 20:12 #11
-Nope, men har prøvet at afinstallere alle mine codecs og installerede dem igen.
-Prøver lige Allplayer, men det burde da kunne virke i de andre, når det har gjort det før.
- Prøver muligvis en systemgendannelse om lidt
Avatar billede zatter Nybegynder
05. marts 2004 - 20:18 #12
Allplayer hjalp ikke....
Avatar billede b_frimann Nybegynder
05. marts 2004 - 20:19 #13
hmm ked af ikke at kunne hjælpe..
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2004 - 20:21 #14
Prøv med VideoLAN, den kan afspille de fleste videoklip uden codec:

www.videolan.org
Avatar billede zatter Nybegynder
05. marts 2004 - 20:30 #15
Jeg prøver VideoLan.
Avatar billede zatter Nybegynder
05. marts 2004 - 20:34 #16
VideoLan hjalp desværre heller ikke.
Avatar billede zatter Nybegynder
05. marts 2004 - 20:43 #17
Systemgendannele heller ej....
Avatar billede espersen Novice
05. marts 2004 - 21:03 #18
Hvis du mangler et codec (lyd mangler eller farverne er forkerte) så er her et lille gratis program : det finder ud af hvilket codec du mangler :
http://www.headbands.com/gspot/

Herved finder du ud at hvad præcis det manglende codec hedder ; hvilket gør det let at finde via onkel Google ;o)
Avatar billede zatter Nybegynder
05. marts 2004 - 21:10 #19
Jeg har allerede Gspot liggende, og ifølge det har jeg alle codecs liggende... hvilket jo ikke gør det mindre mystisk.
Avatar billede zatter Nybegynder
05. marts 2004 - 21:14 #20
Har selv løst det... takker for hjælpen indtil nu.
- Hentede codec pakken til windows media player, og det virkede utroligt nok!