Avatar billede kanabba Nybegynder
05. marts 2004 - 14:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Xvid-fil til DVD eller VCD

Hej alle...
Håber i kan hjælpe med et forhåbentlig lille problem...
Jeg har en Xvid-fil der fylder ca. 700MB. Denne fil vil jeg meget gerne have brændt, så jeg kan se den fra min stationære DVD-afspiller. Jeg har downloadet en trial-version af Ulead DVD Movie Factory 3, da jeg havde forstået at dette program kunne løse opgaven. Det kan programmet også - næsten!
Når jeg står med den færdigbrændte DVD, er lyden helt perfekt, men selve videodelen kører som om jeg brugte en fremviser til lysbilleder :-( Kan ikke helt forstå hvorfor.....?
HÅber det er en ekspert på området herinde...
På forhånd tak...
Avatar billede norbert Nybegynder
05. marts 2004 - 16:37 #1
http://www.digitalempire.ath.cx/content.php?article.49
Du kan kigge på denne guide. Den fortæller hvordan du kan lave divx/xvid om til vcd/svcd.
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
20. marts 2004 - 16:55 #2
Fandt du ud af det?
Norbert :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
26. marts 2004 - 22:16 #3
Hallo???????
Avatar billede norbert Nybegynder
27. marts 2004 - 06:53 #4
Takker :-)
Avatar billede kanabba Nybegynder
27. marts 2004 - 06:53 #5
Hej Norbert,
Tak for hjaelpen. Har ikke haft tid til at kigge paa det endnu, da jeg er paa ferie. Men lige umiddelbart ser det meget brugbart ud.... Beklager ventetiden....
Kanabba :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
27. marts 2004 - 06:55 #6
OK - digitalempire har også et forum hvor du kan spørge, hvis der skulle opstå problemer :-)
Norbert. :-)
Avatar billede kanabba Nybegynder
27. marts 2004 - 06:56 #7
Tak igen... Angriber det saa snart jeg er i Danmark igen...
Avatar billede norbert Nybegynder
27. marts 2004 - 06:57 #8
:-)