Avatar billede stanz2002 Nybegynder
03. marts 2004 - 21:12 Der er 7 kommentarer og
4 løsninger

Bedste cms webShop løsning!

Hej..

Hvilket cms system skal jeg vælge hvis jeg skal have lavet en webshop, der skal fungere på omkring 5-6 sprog og som skal modtage kunder fra hele Europa.. Med andre ord vil der komme en del bestillinger, så det skal være meget stabilt og driftsikkert.. prisen er underordnet..

Så kom med en masse forslag til gode systemer, der kan varetage en stor international webshop.. systemet behøver ikke være fra Danmark..

på forhånd mange tak :)
Avatar billede nse Nybegynder
03. marts 2004 - 21:39 #1
Hvis økonomien er der til, så kontakt et større dansk bureau og bed dem om at lave det.. Det vil helst sikkert være det bedste..
Avatar billede nse Nybegynder
03. marts 2004 - 21:42 #2
Hvis det skal gøres billigt har www.dandomain.dk en god løsning, der kan håndterer flere sprog..
Avatar billede swaxi Nybegynder
03. marts 2004 - 22:19 #3
hvis du selv er i stand til, at programmere, kunne du tage udgangspunkt i et opensource shop-system. et af de mere populære er oscommerce, men der findes også andre.
Avatar billede stanz2002 Nybegynder
03. marts 2004 - 23:21 #4
Jeg har set Dandomain har en billig løsning.. men tror den er lidt får 'lille'..

Jeg har brug for at CMS system, som indeholder moduler til en WebShop.. 'problemet' ligger i at der vil skulle gennemføres flere tusinde transaktioner om dagen og derfor skal det simpelt hen være et super stabilt system..

har osse set lidt på osCommerce, men ikke dybdegående.. Men den kunde jeg skal lave systemet for har kapital nok, så systemets pris er ikke nær så vigtig som de andre featuresm, såsom at det skal indeholde betalingssytem og mulighed for at lave siderne i en lang række sprog..

så bare kom med nogle links til store CMS producenter, som har de her features..
Avatar billede morten20 Nybegynder
04. marts 2004 - 10:12 #5
Denne løsning er nok en af Danmarks bedste, hvis det skal være prof og der skal være fokus på både funktionalitet, design og øget kundetilgang & afsætning.

http://www.e-builder.dk/prod_shopadvanced.php
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. marts 2004 - 10:15 #6
hvis det skal være stabil og unik så er den eneste vej frem at kontakte et størrer bureau, og tage et møde med, og derefter ligge planer for udvikling og funktioner. dog koster dette også kassen.
Avatar billede nse Nybegynder
04. marts 2004 - 10:55 #7
Hvis du skal have en webshop, der skal gennemfører flere tusinder transaktioner bliver du nød til at kontakte et større webbureau og betale prisen, men det skulle da heller ikke være noget problem, hvis du virkelig regner med flere tusinde transaktioner. Du kan ikke bygge sådan et website op om opensource... Med så mange transaktioner skal du også tænke på egne serveren mv.
Avatar billede nse Nybegynder
04. marts 2004 - 12:18 #8
Hvis prisen er underordnet, så kunne du evt. tage kontakt til fx. Maconomy eller lign. store konsulenthuse, men det kommer til at løbe op til millionklassen, men det er vel heller ikke noget problem, når du regner med flere tusinde transaktioner..
Link til Maconomy
http://www.maconomy.dk/article/article164.asp
Avatar billede dystopia Nybegynder
09. marts 2004 - 14:27 #9
Skriv til mig på jrc@laika-group.dk, vi kan sikkert finde ud af noget til dig.
Avatar billede stanz2002 Nybegynder
14. marts 2004 - 22:13 #10
nå, men har ikke rigtigt fået det svar jeg søgte..

har fundet www.siteservercms.com, som jeg tror vi bruger..
Avatar billede procept Nybegynder
10. november 2004 - 21:44 #11
>>stanz2002...Hvordan virker det, hvad er dine erfaringer, hvad koster det ?