Avatar billede cantona2000 Nybegynder
03. marts 2004 - 20:52 Der er 1 kommentar

Motorola(Mobile Phone Tools) problemer med Bluetooth.

Her kommer en længere smørrer.... håber der er nogen der har gode råd.
Jeg har Xp og en widecom bluetooth dongle. Jeg har lige købt en Motorola V500 - og har installeret Mobile Phone Tools med den nyeste opdatering. Jeg kan godt finde  telefoenen i XP`s bluetooth opsætning og jeg kan parre dem fint. Når jeg starter MPT så kan den ikke initalisere modemmet (Bluetoothen), den skriver at den ikke virker eller er i brug af andre. Jeg har prøvet at unpair telefonen, og faktisk prøvet alt muligt nu. Hvorfor kan programmet ikke finde min dongle ? Der skal sikkert bare noget hekserri til, da jeg havde samme problem med min T68i, var det noget med nogle com porte der skulle stå rigtigt. Jeg har bare ikke kunnet finde noget på nettet der kunne hjælpe.

Der er 200 point til hjælpsomhed !
Avatar billede cantona2000 Nybegynder
03. marts 2004 - 22:55 #1
..kom nu gutter, jeg er desperat.