Avatar billede merrifield Nybegynder
03. marts 2004 - 09:49 Der er 12 kommentarer

Hvordan opretter jeg en MSN bruger med mick@merrifield.dk

Heysa!!!

jeg har det problem at mange kender min msn! Og gider egentlig ikke have en hotmail mere, så tænkte på hvordan i HULEN jeg opretter en msn(passport) med min egen nye email mick@merrifield.dk ??? Please help me...

Jeg vil blive VIRKELIG taknemmelig for den som kommer med den bedste(nemmeste) måde at gøre det på... Fanx

Michael rené aka. deMitrius @ SoA-script
Avatar billede tjaz Nybegynder
03. marts 2004 - 09:52 #1
I login boksen trykker du:

Opret MSN-Passport -> Jeg har en email -> Indtast email -> OSV.

Det skulle være alt.
Avatar billede merrifield Nybegynder
03. marts 2004 - 09:55 #2
Jamen når jeg så vil oprette en MSN passport så kommer jeg til følgende side:
https://registernet.passport.net/reg.srf?lc=1030&sl=1 <--- Og der står at man skal have en hotmail.com ?? Eller er det bare en man skal oprette, og
Avatar billede tjaz Nybegynder
03. marts 2004 - 09:55 #3
Hvilken version har du ?
Avatar billede merrifield Nybegynder
03. marts 2004 - 09:56 #4
Jamen når jeg så vil oprette en MSN passport så kommer jeg til følgende side:
https://registernet.passport.net/reg.srf?lc=1030&sl=1 <--- Og der står at man skal have en hotmail.com ?? Eller er det bare en man skal oprette, og skal jeg så bare tilføje min merrifield.dk email under den eller hvad ??? :S:S
Avatar billede merrifield Nybegynder
03. marts 2004 - 09:56 #5
6,1 skulle jeg da mene
Avatar billede merrifield Nybegynder
03. marts 2004 - 09:57 #6
Det er 6,1... Men fatter bare NADA af msn! Er mere en IRC/html/Grafik gut ;) :P
Avatar billede bearhugx Nybegynder
03. marts 2004 - 10:00 #7
* Først vælger du "Få et .NET passport"
* [næste]
* Har du en email-adresse -> JA
* Er email-adressen registreret hos Passport -> NEJ, men jeg vil gerne registrere
<en web-browser åbnes>
Du indtaster de ønskede informationer - med den emailadresse du ønsker skal være din MSN adresse

Så nemt skulle det være
Avatar billede tjaz Nybegynder
03. marts 2004 - 10:00 #8
Hmm ... kan ikke huske hvilken version det er jeg har på min bærbar (sidder på skolen nu og her er det samme prob som du har) men på min egen kan jeg godt trykke det som jeg har skrevet ved jeg... Så om det er pga version eller hvad det er ... nogen påstår det er pga win version men det ved jeg ikke helt .. på min egen har jeg xp og kan gøre det og på skolen har vi 98 og kan ikke gøre det
Avatar billede merrifield Nybegynder
03. marts 2004 - 10:05 #9
Same here... Vi har osse 98 her på skolen( www.aaps.dk ) :(... Nok derfor så!! Er der en der kan give direkte link så ? :D... Pleassee ;)
Avatar billede merrifield Nybegynder
03. marts 2004 - 10:10 #10
Bearhugx: TUSINDE tak... =)... Men kunne du ikke have sagt at jeg skulle gå ind på www.passport.net =P... For brugte direkte link fra msn =P
Avatar billede bearhugx Nybegynder
03. marts 2004 - 10:15 #11
merrifield >> tjoo. det kunne jeg måske nok... Men kunne du bruge det?
Avatar billede tjaz Nybegynder
03. december 2004 - 16:19 #12
lukketid ?