Avatar billede datamaker Nybegynder
02. marts 2004 - 14:32 Der er 1 løsning

Kan jeg "disable" mail på enkelte brugere

Jeg er ikke sikker på, om dette er den rigtige gruppe. Men jeg prøver her alligevel.

Jeg har en SUN Solaris server, som pt. har qpopper installeret som mailserver. Jeg skal have fjernet enkelte brugers mailbokse, da jeg har flyttet vores mailserver til Exchange. Jeg kan ikke slette brugerne, da de stadig skal kunne logge sig på et system, som Unix maskinen kører.

Jeg kiggede lidt rundt i den forventning, at jeg nok kunne finde en fil med listen af "mailenabled" brugere. Men den kunne jeg ikke finde. Jeg ved ikke, om en sådan liste eksisterer.

Jeg skal på et tidspunkt have afinstalleret qpopper, men det er lige tidligt nok endnu. Derfor vil jeg gerne have fjernet nogle af mailboksene.

På forhånd tak
Avatar billede datamaker Nybegynder
20. april 2004 - 21:35 #1
K. Det fik jeg ikke svar på:)