Avatar billede tommer Nybegynder
02. marts 2004 - 14:09 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

instalering af xp fra dos

når jeg kører win xp instalation fra dos (c:\i386)
kopieres instalationsfiler filer og pc'en genstarter for at starte instalation.. men kort tid efter kommer en blå skærm som siger at instalationen afsluttes for ikke at skade computeren ???
hvad går mon galt ??
Avatar billede dickie Nybegynder
02. marts 2004 - 14:12 #1
hvorfor booter du ikek bare fra cd'en? er der en speciel grund til at du installerer fra en dos promt?
Avatar billede tommer Nybegynder
02. marts 2004 - 14:24 #2
ja, den version jeg har kan KUN køres fra mappen på c drevet....
Avatar billede senik4u Nybegynder
02. marts 2004 - 17:12 #3
Hmm det lyder som noget jeg lige har oplevet prøv lige at teste dine ram...
http://hcidesign.com/memtest/MemTest.zip
Avatar billede tommer Nybegynder
02. marts 2004 - 19:36 #4
mine ram virker fint 1024mb ddr 400...har testst. det jeg tror er galt er min nye sata hd. jeg tror at der skal en 3parts driver til sata controleren under installering, man kan trykke f6 for at installere en så jeg prøver at finde sådan en et eller andet sted...??
Avatar billede tommer Nybegynder
24. august 2010 - 23:21 #5
lukker her da der ikke findes svar. tak