Avatar billede gjengis Nybegynder
02. marts 2004 - 07:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ingen voice på k7vta3/kt333

Jeg har et underligt problem med et integreret lyd kort på en gammel computer...

jeg kan ikke få directx voice til at gennemføre hardware testen..

jeg har updateret alle drivere installeret DirectX 9b og kørt windows update...

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede bartfreak Nybegynder
02. marts 2004 - 09:16 #1
du har den rigtige driver..O)
prøv med dirrectx..skriv dxdiag i kør
check i bios, om det er slået fra..?
Avatar billede gjengis Nybegynder
06. september 2004 - 13:00 #2
Jeg kan sagtens bruger lydkortet. Det spiller som det skal men den test, som DirectX laver når man installere PC-PC samtale programmer, fejler.
Avatar billede gjengis Nybegynder
22. juni 2005 - 13:23 #3
Jeg annullere spørgsmålet! Computeren er blevet skiftet ud.