Avatar billede congame Nybegynder
01. marts 2004 - 13:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Mus køre med forskellige hastigheder

Når jeg køre med min logitech mus i windows, så køre den med forskellige hastigheder alt efter hvilket vindue jeg er i.

Nogle vinduer/programmer køre den alt for langsom og i andre køre den som jeg har indstillet den.

Det skal lige siges at jeg lige har købt ny computer, men at den altså også gjorde det på den gamle comp.
Til at starte med gjorde den det ikke, men det er kommet med tiden.

Håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe, da det driver mig til vanvid... !!!
Avatar billede chadk Nybegynder
01. marts 2004 - 13:22 #1
Hejsa
Er det en USB mus?
Vis det er så prøv og se om der skulle værre nogle nye drivere til den
//Chadk
Avatar billede perj Nybegynder
01. marts 2004 - 13:29 #2
Hvis det er en mus med batteri, så skift dem.
Avatar billede congame Nybegynder
01. marts 2004 - 15:28 #3
Det er en usb mus som bruger batterier (Logitech)

Batterierne er helt nye og det samme med driveren.
Avatar billede chadk Nybegynder
01. marts 2004 - 15:40 #4
Tjek om det er usb1 mus og usb2 stik og omvendt. det kan mugeligvis godt give problemer
Avatar billede congame Nybegynder
01. marts 2004 - 17:52 #5
Jeg har sat omformer stikket på musen og smidt den i serial-porten istedet og nu virker det.

Mystisk hvorfor at den gør det med usb-porten !!
Avatar billede congame Nybegynder
02. marts 2004 - 14:21 #6
Det virker sgu ikke alligevel, problemet er der stadig.

Nogen der kan hjælpe ?
Avatar billede congame Nybegynder
05. marts 2004 - 15:09 #7
Ingen der kan hjælpe mig ?
Avatar billede perj Nybegynder
05. marts 2004 - 23:57 #8
Hvad mener du med batterier er helt nye?. Prøv alligevel at skifte dem.
Avatar billede congame Nybegynder
07. marts 2004 - 23:37 #9
Nu har den gjort det i en længere periode, i den periode har jeg skiftet batterier 2 gange, sidste gang var for en 14 dages tid siden.

Så det er nok udelukket at det kan være batterierne den er gal med. !
Avatar billede congame Nybegynder
17. marts 2004 - 19:46 #10
lukker
Avatar billede phliplip Nybegynder
23. maj 2004 - 13:15 #11
Har samme problem

Hvilen MouseWare version har du ?
Avatar billede congame Nybegynder
24. maj 2004 - 12:43 #12
den nyeste !