Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
31. januar 2001 - 19:31 Der er 22 kommentarer og
3 løsninger

feedback og hjælp

jeg har uploaded den her side for nyligt og vil gerne ha\' lidt ris og ros, men jeg ville blive MEGA glad hvis nogen gad at lave en menu(til venstre) der ville være fed.

www.whitehat.dk/nostradamus92/index_2.html
Avatar billede vandhunden Nybegynder
31. januar 2001 - 19:38 #1
Year right!
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
31. januar 2001 - 19:40 #2
med ris og ros mener jeg både gode og dårlige ting...............så.............prøv at være lidt mere opfindsom næste gang....ok?
Avatar billede prodic Mester
31. januar 2001 - 19:40 #3
Sæt dog nogle point af, mand. Det hjælper som regel på folks venlighed.
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
31. januar 2001 - 19:43 #4
ok, men det blive MEGET få points eftersom jeg har MEGET lidt at gi\' ud af
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
31. januar 2001 - 19:53 #5
kom nu!!! plzzz.....FEEDBACK!!!  .......................kom nu med noget jeg kan bruge til noget.................jeg har da afst flere points.
Avatar billede prodic Mester
31. januar 2001 - 19:54 #6
Du får ikke en menu for 45 point. Normalen plejer at være mindst 100. Men måske er du heldig.
Ellers er timelønnen mellem 350-400 kr, hvis det var noget.
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
31. januar 2001 - 19:56 #7
jeg vil ikke ha en menu, bare nogle forslag til en menu, ET UDKAST måske(som jeg kan bygge videre på)
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
31. januar 2001 - 19:56 #8
nu har jeg ikke flere points :(
Avatar billede prodic Mester
31. januar 2001 - 20:03 #9
Lav en menu, hvor du genbruger nogle af de ting du har iforvejen.

Altså cirklen, og stregerne.

Umiddelbart ser jeg en rund cirkel for enden af en streg, oven på stregen sidder så teksten der skal virke som et link.
Kort sagt, genbrug de ting du allerede har på siden, så den bliver harmonisk at se på.
Hold dig til de samme farver som du allerede bruger på siden.

Det var bare min ide.
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
31. januar 2001 - 20:12 #10
tak :), endeligt nogt man kan bruge........
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
31. januar 2001 - 20:18 #11
andre?........lidt for tyndt at bruge 69 point på..........(sorry)
Avatar billede htx98i17 Professor
31. januar 2001 - 20:34 #12
Der er jo ik så meget at bedømme ud fra. Jeg syns den virker lidt for tom og den røde farve er ik lige min smag :o)

Det er altid nemmere at finde kritik og jeg ved ik hvor meget du har arbejdet med hjemmesidedesign. MEN designet er lidt kedeligt, i hvert fald så længe du ik har lavet din menu. Måske skulle du prøve at bruge nogle timer på at lave en flot menu, måske kan det redde dit design :-)
Så kan du vende tilbage når den er lavet.

Så kan du jo spørge om prodic kan nøjes med 10 point og så tage resten tilbage eller du kan begynde at tjene nogle point.

mvh
Christian
Avatar billede 12tri Nybegynder
31. januar 2001 - 20:41 #13
Jeg har en fejl (ie 5.5)

Et objekt var ventet linie 6

Morten
Avatar billede 12tri Nybegynder
31. januar 2001 - 20:42 #14
Dit logo ligner noget fra en spillemaskine
Avatar billede 12tri Nybegynder
31. januar 2001 - 20:43 #15
Jeg synes du skal skrive på forsiden hvad siden handler om.
Avatar billede htx98i17 Professor
31. januar 2001 - 20:45 #16
også fejl i IE 5.0
Avatar billede 12tri Nybegynder
31. januar 2001 - 20:48 #17
Hvad skal jeg side ?

Se dine koder igennem i kanterne
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
31. januar 2001 - 20:59 #18
htx fyr, lav lige et svar så i alle 3 kan få nogle point.
Avatar billede htx98i17 Professor
31. januar 2001 - 21:00 #19
ok
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
31. januar 2001 - 21:16 #20
Jeg får hele tiden smækket en fejl i hovedet, som de andre.

Hvorfor skal dit logo være et link til den side man allerede er på?

Jeg synes ikke man får noget som helst at vide på den side. Måske fordi den ikke virker :)

Få lavet dig en pæn menu i venstre side. Det behøves ikke at være noget voldsom advanceret noget. Bare dine links i en ramme af en slags og så en anden skrift, der måske skifter farve når musen kører over dem.

Du skulle nok fortælle lidt om hvad siden egenlig er for en side på forsiden.

Og så skal titlen på siden vel ikke være index?
Avatar billede htx98i17 Professor
31. januar 2001 - 21:18 #21
andyholt2 -> det er normalt at lave et link til forsiden på logerne. Det er meget brugt. Så den er go\' nok.
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
31. januar 2001 - 21:20 #22
:) Ja ok. Men det link er jo det samme som det, der hedder \"news\". Men okay...
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
31. januar 2001 - 21:58 #23
det med logoet og news er til vis man er under reviews f.eks. så man kan komme til forside igen.
men det pis med at man ikke får så meget at vide er nok fordi jeg kun arbejder på designet(intil videre)
Avatar billede andyholt2 Nybegynder
31. januar 2001 - 22:01 #24
Ta det roligt nostradamus. Jeg prøvede bare at hjælpe...
Avatar billede nostradamus92 Nybegynder
31. januar 2001 - 22:43 #25
ja ja, jeg overreagerede måske lidt.............. :)