Avatar billede fader Nybegynder
29. februar 2004 - 14:03 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

Erfaring med www.inkclub.dk

Hej
Jeg bestilte i går, 2 farvepatroner på inkclub.dk.
Men jeg har ikke fået nogen bekraftelses e-mail.
Nogle der har nogen dårlige/gode erfaringer med hjemmesiden?

-Morten
Avatar billede ird Praktikant
29. februar 2004 - 14:03 #1
Bruger dem meget og har ikke noget at udsætte på dem
Avatar billede want2learn Nybegynder
29. februar 2004 - 14:10 #2
har 3 gange købt patroner ved dem og 2 af gangene købte jeg noget som ikke virkede fordi der ikke var huller til at danne tryk i patronen.

og jeg måtte sende dem tilbage og 3 uger efter fik jeg nogle nye.

så synes de ikke gør det ret godt hvis man skal vente så længe på at få en reklamation tilbage, så kan ikek anbefale dem.
Avatar billede kentm Nybegynder
29. februar 2004 - 14:25 #3
Jeg synes rigtig godt om dem.. bruger dem meget, og det har altid virkert, samt gået hurtigt
Avatar billede snap Nybegynder
29. februar 2004 - 15:34 #4
Hvis jeg kan regne så var det lørdag igår og der har de lukket, så det skal nok komme som det også er kommet til os andre.
Og jeg kan varmt anbefale dem da jeg har handlet der mange gange uden problemer
Avatar billede want2learn Nybegynder
29. februar 2004 - 15:52 #5
@ IRD & KENTM

Underligt jeg bare har værret uheldig med dem.

@ SNAP

Hvad snakker du lige om, der er ingen der snakker om hvilken dag det er !!
Avatar billede arlet Juniormester
29. februar 2004 - 15:56 #6
want2learn -> Læs spørgsmålet, det er det som snap svarer på

fader bestilte patronerne igår og da det var lørdag er det derfor han evt ikke har fået en mail tilbage
Avatar billede want2learn Nybegynder
29. februar 2004 - 16:18 #7
min fejl troede det var til mit svar og at det var en mening om INKCLUB han ville have.

SORRY !!
Avatar billede snap Nybegynder
29. februar 2004 - 16:23 #8
arlet > tak for hjælpen
Avatar billede fader Nybegynder
06. marts 2004 - 11:28 #9
Det viser sig nu at patronerne ikke dur... skal lige have fat i de aber hos inkclub.dk
Avatar billede komputerdk Mester
07. marts 2004 - 22:04 #10
jeg har modtaget mine.. men kvaliteten er lige så god som alle de andre.. og når f.eks. trykspar.dk er meget billigere, så var det ikke et svært valg..
Avatar billede kentm Nybegynder
08. april 2004 - 12:33 #11
hva.. skal denne ikke snart lukkes ? :-)
Avatar billede fader Nybegynder
02. juni 2004 - 13:19 #12
jo