Avatar billede hayat Nybegynder
28. februar 2004 - 17:50 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Problemer med tilføjelse af Internet Information Services (IIS)

Hej Eksperter!

Jeg er i gang med lære ASP og i den forbindelse skal jeg installere personlig server. Normalt skal man bare tilføje IIS fra Windows CD. Men når jeg vælger "tilføj komponenter", kan jeg ikke se IIS blandt de komponenter, som jeg kan tilføje. Den samme CD viser IIS komponent på andre computer, men ikke på min.

Kan I fortælle mig, hvad jeg kan gøre?????

Tak på forhånd!
Avatar billede resten Nybegynder
28. februar 2004 - 17:53 #1
Er det home udgaven ?
Avatar billede hayat Nybegynder
28. februar 2004 - 17:55 #2
nej det er pro udgave
Avatar billede resten Nybegynder
28. februar 2004 - 17:57 #3
Og du gør dette ?

Klik på Start, klik på Kontrolpanel, og dobbeltklik på Tilføj-fjern programmer. Programmet Tilføj-fjern programmer starter.
Klik på Tilføj-fjern Windows-komponenter i venstre kolonne i dialogboksen Tilføj-fjern programmer.
Klik på Næste, når guiden Windows-komponenter vises.
Vælg IIS på listen over Windows-komponenter.
Klik på Næste, og følg instruktionerne.
Avatar billede hayat Nybegynder
28. februar 2004 - 18:11 #4
jamen IIS er ikke på listen
Avatar billede resten Nybegynder
28. februar 2004 - 19:25 #5
Det lyder spooky den ikke viser IIS under valgfri komponenter på cden.
Avatar billede hayat Nybegynder
28. februar 2004 - 19:31 #6
ja jeg er helt enig
Avatar billede hayat Nybegynder
29. februar 2004 - 20:53 #7
svar
Avatar billede resten Nybegynder
29. februar 2004 - 20:58 #8
Du glemte lige at skrive tak for hjælpen :)
Avatar billede hayat Nybegynder
29. februar 2004 - 21:01 #9
jeg ville gerne takke dig med nogel points, men da jeg skulle godkende mit eget svar, var det ikke múligt at give dig points :) men TAK SKAL DU HAVE
Avatar billede resten Nybegynder
29. februar 2004 - 21:03 #10
Point's betyder ikke så meget for mig så et tak er helt okey hayat :)